۹ پروژه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید

همزمان با هفته تربیت بدنی ۹ پروژه ورزشی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و به بهره برداری رسید.

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و به مناسبت هفته تربیت بدنی استخر شنای انقلاب یاسوج پس از سالها تعطیلی، بهسازی و به بهره‌برداری رسید. 

علی محمد روستا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی ۹ پروژه ورزشی در تمام شهرستان‌های استان به بهره‌برداری می رسد،  گفت: ۱۹ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها اختصاص یافت.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی روستای "تل دراز"در شهرستان بویراحمد، زمین چمن مصنوعی "سر تیره" گچساران، زمین چمن مصنوعی روستای "امیر آباد" دهستان دشت روم شهرستان بویراحمد، زمین چمن مصنوعی روستای "گلال" بخش لوداب در شهرستان بویراحمد، زمین چمن مصنوعی روستای "ده برآفتاب" شهرستان بویراحمد، زمین چمن مصنوعی "جوبریز "از جمله طرح‌های افتتاح شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همچنین تکمیل زمین چمن مصنوعی دیل و تکمیل سالن ورزشی روستای درغک در شهرستان کهگیلویه را از طرح های افتتاحی هفته هفته تربیت بدنی استان است.

روستا با اشاره به اینکه ۸۴ پروژه ورزشی در دست انجام است، اظهارکرد: ۲۲۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد و ۴۵ میلیارد تومان اعتبارات استانی به این تعداد پروژه اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با تکمیل و افتتاح این میزان پروژه سرانه فضای ورزشی در استان به طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

روستا با بیان اینکه ورزش پیشانی مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی است، تصریح کرد: از مجموع ۲۲۰ میلیارد تومان سفر رئیس جمهور ۱۰۰ میلیارد تومان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج اختصاص داده شد که با رفع مشکلاتی که این پروژه دارد همچنین تکمیل هتل ورزش می توانیم میزبان مسابقات ملی و حتی بین‌المللی باشیم.

وی ادامه داد: در ملاقات های عمومی مردم با استاندار و حوزه عمرانی ورزشکاران از نبود امکانات گلایه دارند که در تلاش برای رفع این موارد هستیم.

«عین‌الله دهقان»، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افتتاح ۹ پروژه ورزشی نیز گفت: طی دو سال دولت سیزدهم تحول خوبی در حوزه زیرساخت‌های ورزش استان به خصوص در روستاها ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سرانه فضای ورزشی استان طی دو سال اخیراز ۹۸ سانتی‌متر به ۱۰۴ سانتی متر رسید که ۶ سانتیمتر افزایش یافت.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402080100563
  • خبرنگار :