تجمع اعتراضی امدادگران خراسان جنوبی علیه جنایات رژیم صهیونیستی

کادر درمان و امدادگران خراسان جنوبی تجمعی اعتراض آمیز نسبت به جنایات صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز جمعه ۲۸ مهر کادر درمان و امدادگران خراسان جنوبی در میدان مادر شهرستان بیرجند تجمعی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان‌های نوار غزه و شهادت مظلومانه زنان و کودکان بیگناه برگزار کردند.

محمد علی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این مراسم گفت: ما کارکنان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی حملات اخیر رژیم صهیونیستی و بمباران غیر نظامیان و پرسنل امور بشر دوستانه در شهر غزه به ویژه در بیمارستان را که منجر به کشته شدن صدها غیر نظامی از جمله زنان و کودکان، امدادگران و پرسنل بهداشت و درمان شده است را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی بیان کرد: ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که در این خصوص وارد عمل شده و بر رژیم صهیونیستی فشار آورده تا این حملات وحشیانه را متوقف کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ما همچنین از همچنین از جامعه بشری می‌خواهیم که در کنار همنوعان خودشان بمانند و از آنها محافظت نمایند.

کاوسی ادامه داد: حملات اخیر در شهر غزه باید فوری متوقف شود و امکانات پزشکی و بهداشتی و همچنین پرسنل بهداشت و درمان و غیرنظامیان نیز مورد حمایت و حفاظت قرار گیرند که این موارد بر مبنای حقوق بشردوستانه است.

وی افزود: در پایان به سازمان‌های بین‌المللی و بشردوستانه متذکر می‌شویم که سکوت جامعه بین‌المللی تنها باعث افزایش این خطرات و از دست رفتن جان شهروندان بی‌گناه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در این تجمع علی فاضلی فرد، نیز جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در سرازیری سقوط قرار گرفته است.

وی یادآور شد: امروز در دنیای غرب و آمریکا نیز مردم بر علیه رژیم صهیونیستی اجتماع عظیم برگزار کردند چرا که این ظلم‌ها دل هر انسانی را به رنج می‌آورد.

به گزارش ایسنا، در سایر شهرهای خراسان جنوبی نیز تجمع اعتراضی کادر درمان و امدادگران برگزار شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402072819896
  • خبرنگار : 50026