مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

«کل یوم عاشورا» هنوز جاری است/ اجلاسیه شهدا، حمایت از غزه است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه استان همواره وفاداری خود را به انقلاب ثابت کرده است، گفت: اضافه شدن یازده شهید به آمار شهدای استان طی دو سال بیانگر این است که «کل یوم عاشورا» هنوز جاری است.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی بیست و هفتم مهر ماه در اجلاسیه شهدای جاویدالاثر لرستان با عنوان «ستارگان جاوید» که در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دلایل برگزاری یادواره‌ها ترویج و معرفی سبک زندگی و ادامه راه شهدا است که در این زمینه در لرستان موفق عمل شده است.  

وی یادآور شد: ضرورت دارد در مسیر شهدا باشیم و سبک زندگی آنان را برای الگوگیری نسل جوان در جامعه ترویج دهیم تا در مسیر صحیح زندگی قرار بگیریم.

این مسئول افزود: مثلث سیاست، مقدورات و اولویت‌ها برای یادواره شهدا کاری کرده در هر کوچه و محله در لرستان عطر و بوی خود را نشان می‌دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به برگزاری ۱۸۰۰ یادواره شهدا طی دو سال اخیر در استان، اضافه کرد: تاریخ شفاهی و سند افتخار شهدا آماده شده و در تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان شورای ایثار و شهادت تشکیل شده و جریان‌سازی فرهنگ شهدا در لرستان خود را نشان داده است.

هاشمی با بیان اینکه در لرستان ۱۸۱ شهید جاویدالاثر، ۱۶ شهید غریب و ۱۰۸ شهید گمنام داریم، ادامه داد: این اجلاسیه شهدا به حمایت از غزه است و ما سرمان را مقابل هیچ کسی خم نخواهیم کرد و دورود می‌فرستیم به کسانی که راه درست را به ما نشان دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه استان همواره وفاداری خود به انقلاب را ثابت کرده است، گفت: طی دو سال اخیر ۱۱ شهید به تعداد شهدای لرستان اضافه شده و در حال حاضر شش هزار و ۵۵۵ شهید داریم و اضافه شدن یازده شهید به آمار شهدای لرستان طی دو سال بیانگر این است که «کل یوم عاشورا» هنوز جاری است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402072719729
  • خبرنگار : 50176