مددی: پیکان از فقر تماشاگر رنج می‌برد/ باکیفیت بازی کردیم

مدیرعامل باشگاه پیکان از بازی تیمش مقابل پرسپولیس ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، پیکان و پرسپولیس امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۵۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از شکست تیمش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از شهر قزوین تشکر می‌کنم که میزبانی خوبی برای این بازی بودند. بازی بسیار خوب برگزار شد که از این بابت تشکر می‌کنم. در این فرصتی کمی که اعلام شد تصمیم گرفتیم قزوین را میزبان این بازی انتخاب کنیم. هیات فوتبال قزوین برای این رقابت‌ سنگ تمام گذاشت و تلاش زیادی کرد. فکر می‌کنم هر دو تیم از این رقابت و انتخاب این زمین رضایت داشتند. بعد از استان البرز نزدیک‌ترین استان به تهران قزوین است. تلاش زیادی کردیم که استان البرز را به عنوان زمین خود اعلام کنیم. حتی  با استان مرکزی هم برای میزبانی صحبت داشتیم. البرز پس از دو روز اعلام کرد که نمی‌تواند میزبان این بازی باشد. بین اراک و قزوین، قزوین را انتخاب کردیم. با صحبت‌هایی که با آقای بهاروند داشتم قرار شد نزدیک‌ترین استان را برای این رقابت انتخاب کنیم تا برای تیم مقابل هم رفت و آمد سخت نباشد.

او ادامه داد: خوشایند تیم ما این بود که در استان مرکزی بازی کنیم اما باید شرایط سازمان لیگ را هم می‌سنجیدیم. متاسفانه تیم پیکان از فقر تماشاگر رنج می‌برد. همین جا مشاهده کردید که تماشاگران قزوینی، پرسپولیس را تشویق می‌کردند. این بازی اگر هر جای دیگرم برگزار می‌شد تماشاگرهای پرسپولیس بیشتر بودند. این فقر تماشاگر مربوط به امسال نیست و سال‌ها این موضوع وجود دارد.

مدیرعامل پیکان اضافه کرد: فلسفه باشگاه پیکان این است که از حاشیه دور باشد و دوست نداریم باشگاه دچار حاشیه شود. بازی بار فنی بالایی داشت. فکر می‌کنم همه این موضوع را متوجه شدند. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و شاید کمی غفلت و بی‌تجربگی باعث شد که نتیجه را واگذار کنیم. بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان فقط هزینه چمن دادیم قطعاً هزینه‌های دیگری هم داشتیم. طی نامه‌ای که اعلام کردم قرار است به زودی به ورزشگاه خودمان برگردیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402072719722
  • خبرنگار : 71638