مردم بندر انزلی جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

شهروندان بندر انزلی در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه امروز در گلزار شهدای این شهر تجمع کردند.

شهروندان بندر انزلی در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، امروز پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه در گلزار شهدای این شهر تجمع کردند.

شهروندان ولایتمدار بندر انزلی با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکارهای "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا" ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین، جنایت رژیم غاصب صهیونیستی مبنی بر بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن صدها مردم بی گناه را محکوم کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین، امام جمعه بندر انزلی اظهار کرد: امروز جنگ، همان جنگ ترکیبی، شناختی و ادراکی است و باید با همان توجه، هوشیاری و بصیرت که مقام معظم رهبری به عنوان واجب فوری و ضروری به امت اسلام و مردم ایران انقلابی ارائه دادند، در سرلوحه کارهای نیروهای انقلابی و جبهه مقاومت باشد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تحریف عقاید و واقعیات است، افزود: باید به احساسات و عواطف برانگیخته شده ملل جهان و امت اسلام جهت صحیح داد و جهت صحیح این است که باید همه از مجامع بین المللی مطالبه کنند به وظایف قانونی خود عمل کنند.

امام جمعه بندر انزلی تصریح کرد: شورای امنیت، مجمع عمومی سازمان ملل و حقوق بشر همچنین مجموعه‌هایی که ساکت هستند باید به وظایف خود عمل و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین تاکید کرد: باید در دادگاه‌های بین‌المللی پرونده شکایت برای جنایت‌های جنگی که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها انجام می‌دهند تشکیل شود البته دستگاه‌های دیپلماسی ما این اقدامات را شروع کرده‌اند اما باید به عنوان مطالبه همه کشورها و امت اسلام باشد.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم، کاری نکنیم که دشمن بتواند نقشه خود را اجرا کند و یا ضرباتی را در آن جهت به امت و کشورهای اسلامی وارد کند، گفت: از جمله اهداف آمریکائی ‌ها و صهیونیست‌ها بعد از مواجه شدن با این شکست مفتضحانه این است که بتوانند دامنه این آشوب‌ها و جنگ‌ها را به منطقه و کشورهای اسلامی برسانند.

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه آمریکایی ها در منطقه شکست خوردند و به شکل خفت بار اخراج شدند و به دنبال جبران این شکست هستند تا دوباره به منطقه برگردند، تاکید کرد: از طرف دیگر آمریکایی ها و صهیونیست ها دنبال اجرای این هستند نقشه خاورمیانه در آسیا را به سلیقه خودشان تغییر دهند.

امام جمعه بندر انزلی تاکید کرد: حتی دیدیم نسبت دادن این عملیات کشور ایران اسلامی این است که بتوانند ایران را تحریک کرده و آتش جنگ را در منطقه برافروخته کنند لذا باید همه مراقب باشند که دشمن نتواند از مرزهای سرزمین های اشغالی به جای دیگر تعرض کند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402072719572
  • خبرنگار : 50283