استاندار لرستان:

امکانات برای افزایش واقعی رضایت‌مندی مردم در کیفیت کالاها به کار بسته شود

استاندار لرستان گفت: امکانات در اختیار برای افزایش واقعی رضایت‌مندی مردم در کیفیت کالاها به کار بسته شود.

فرهاد زیویار بیست و ششم مهر ماه در آئین نکوداشت روز جهانی استاندارد با اشاره به پیشینه یکصد ساله سازمان استاندارد و مسئولیت‌های سنگین این سازمان، اظهار کرد: تدوین و نشر استانداردهای ملی به عنوان یک مرجع حاکمیتی و ملی در کشور کنترل کیفی کالاهای تولیدی و صادراتی برای فراهم کردن امکان رقابت با کالاهای مشابه برای حفظ بازارهای بین‌المللی، کنترل کیفیت کالاهای داخلی به منظور حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده، از جمله این مسئولیت‌هاست که این سازمان را به‌گونه‌ای وکیل مردم و دولت کرده است.

رئیس شورای استاندارد لرستان با اشاره به رویکرد مردمی بودن دولت سیزدهم تأکید کرد: باید امکانات در اختیار برای افزایش واقعی رضایت‌مندی مردم در کیفیت کالاها به کار بسته شود.

استاندار لرستان به اهمیت استاندارد اشاره کرد و افزود: رعایت استاندارد در تولید و بکارگیری قواعد اصولی فرایند ساخت و جلوگیری از اتلاف منابع انرژی موثر خواهد بود و برای مصرف‌کننده ایجاد اطمینان خواهد کرد و در تجارت و اقتصاد کشور نیز بسیار اثرگذار خواهد بود و همچنین برای اصحاب دانش و متخصصین در بهره‌گیری از دانش‌های فنی اثرگذار است.

زیویار استاندارد را شرایط مسئولیت‌مندانه برای رسیدن به اهداف ارزشمند دانست که هم کیفیت و هم کمیت در آن اهمیت دارد و افزود: به‌جا و به اندازه بودن از نکاتی است که برای دست‌اندرکاران این حوزه اهمیت دارد.

استاندار لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه گفت: این جنایت شنیع و غیر انسانی در تاریخ ثبت خواهد شد و سرعت نابودی اسرائیل غاصب را دو چندان خواهد کرد و جبهه‌های جدیدی علیه این رژیم شکل خواهد گرفت.

وی با اشاره به سرنوشت محتوم مسببین واقعه کربلا، گفت: تاریخ گواه سرانجام چنین اقداماتی است و شک نداشته باشید که اسرائیل نابود است چرا که مردم جهان و امت اسلام نسبت به چنین اقدامات ددمنشانه‌ای سکوت نخواهند کرد و بی تفاوت نخواهند بود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402072619218
  • خبرنگار : 50176