معاون شهردار تهران عنوان کرد

برگزاری دوره مهارتی مدیریت بحران فرصتی برای نقش آفرینی نیروهای عملیاتی در کنار یکدیگر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران برگزاری اولین تمرین بزرگ مهارتی و میدانی مدیریت بحران تهران در فشافویه را بهترین فرصت برای تمرین نیروهای ستادی و عملیاتی در کنار هم برای نقش آفرینی در زمان بحران عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، حسین نظری در بازدید از نخستین دوره تمرین میدانی بقا در شرایط سخت که از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران طی دو روز در فشافویه برگزار می شود، اظهار کرد: افزود: این دوره مهارت آموزی میدانی اتفاق خوب و مبارکی است که برای اولین بار در شهرداری تهران اجرا شد.

وی تأکید کرد: امروز شهرداری تهران توانست مرزها را شکسته و برای اولین بار این دوره مهارت آموزی میدانی را اجرا کند که اتفاق خوب و مبارکی است.

معاون شهردار تهران، تصریح کرد: در این دوره نیروهای عملیاتی و ستادی که باید در زمان بحران نقش داشته باشند در کنار هم قرار گرفته و تمرین های لازم برای شرایط بحرانی اعم از ساختار مقابله با بحران را در مواقع بحرانی تمرین می کنند.

وی با اشاره به حضور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس در این مانور، اظهارکرد: اتفاق پیش رو یک تمرین واقعی برای روزهای سخت بحرانی است که بسیار اثر بخش بوده و امیدواریم این تمرین ها هرچه بهتر نیروهای عملیاتی را به سمت خدمت رسانی مطلوب‌تر در شرایط بحرانی احتمالی رهنمون سازد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402072618973
  • خبرنگار :