تجــمع دانش آموزان کرمانی در محکومیت بمباران بیمارســـــــتان غزه برگزار شد

دانش آموزان کرمانی در راستای محکومیت بمباران بیمارســـــــتان المعمدانی غزه توسط رژیم کودک‌کش صهیونیسی در مدارس شعار «مرگ بر اسراییل، "مرگ بر صهیونیستم و مرگ بر آمریکا» سر دادند.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز ۲۶ مهرماه در حاشیه تجمع دانش آموزان مدرسه آیت الله صالحی کرمان گفت: جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی در شهر غزه که به شهادت صدها غیرنظامی از جمله شمار زیادی کودک و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد، را شدیداً محکوم می‌کنیم.

وی افزود: این جنایت که نشانه درنده خویی و استیصال این رژیم کودک‌کش و بیمارکش است در حالی رخ داده که مجامع بین المللی نظاره‌گر آن بوده‌اند و به خاطر حمایت‌های مستکبرین عالم، به ویژه آمریکای جنایتکار، حتی حاضر به محکوم نمودن جنایات جنگی رژیم منحوس صهیونیستی نشده‌اند.

رضایی بیان کرد: خون به ناحق ریخته شده مردم، به ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی‌پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب، سرعت بیشتری می‌دهد و این غده سرطانی را نابود می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تجمع دانش آموزان کرمانی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین که سال‌ها در رنج و سختی هستند در تمامی مدارس استان برگزار شد.

رضایی با بیان اینکه زنان و کودکان فلسطینی برای درمان به بیمارستان پناه بردند امام رژیم کودک‌کش اسرائیلی بیمارستان را هم بمباران می‌کند، افزود: این نشان از خفت و خواری و پوشالی بودن این رژیم است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402072618535
  • خبرنگار : 50187