مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل:

پیک بار تابستان را با موفقیت سپری کردیم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به تلاش کلیه همکاران شرکت توزیع برق استان گفت: توانستیم با موفقیت پیک بار تابستان را پشت سر بگذاریم.

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان حسین قدیمی با اشاره به خبر فوق ادامه داد: در استان اردبیل مسئولان  استانی از عملکرد این شرکت در گذر موفق از پیک بار تابستان که بدون هیچگونه خاموشی سپری شد ابراز رضایت و خوشنودی کردند.

قدیمی افزود: هوشمندسازی شبکه با استفاده از فناوری‌های نوین و استاندارد، یکی از اولویت‌های مهم این شرکت است.

وی با تأکید بر نقش مؤثر هوشمند سازی شبکه در کاهش مدت زمان بازیابی شبکه در مواقع بحران، کاهش خاموشی، رفع مشکلات و عیوب احتمالی شبکه‌، کاهش هزینه‌های پایش شبکه و سایر گفت: هوشمند سازی شبکه نه یک انتخاب بلکه یک استراتژی و الزام در راستای ارتقاء سطح کیفیت خدمات برق است.

وی کمیته هوشمندسازی را یکی از کمیته های فعال شرکت دانست و بیان کرد: این شرکت تعداد ۱۰ هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور فهام یک نصب کرده است.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل افزود: این تعداد کنتور در حوزه های اداری، صنعتی و کشاورزی نصب شده است و حدود ۹ هزار و ۲۳۰ دستگاه کنتور هوشمند فهام قرارداد داریم و بزودی این کنتورها را تحویل خواهیم گرفت.

قدیمی به برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف برق در پیک تابستان سال های آینده در بخش اداری کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده باید به حوزه کنترل پذیری بارها در ساختمان‌های اداری بیشتر توجه کنیم و در این زمینه هدف‌گذاری‌های لازم انجام شده تا هم در بخش اداری و هم بخش کشاورزی تمام مشترکان به کنتورهای هوشمند مجهز شوند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش معاونت های بهره برداری و مهندسی علاوه بر کنترل پذیری بحث هوشمندسازی در تمامی بخش های این شرکت مانند نوین سازی تجهیزات، دژنکتورها، ریکلوزرها، نرم افزارهایی مانند اسکادا و سایر فناوری های حوزه مهندسی، با جدیت دنبال می شود و امیدواریم در این زمینه پیشرفت های خوبی در آینده داشته باشیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402072618330
  • خبرنگار :

برچسب‌ها