یک مقام مسئول عنوان کرد:

تکریم خانواده شهدا وظیفه اصلی مسئولان است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: خانواده‌های مکرم شهدا، جانبازان و آزادگان حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند و باید همواره مورد تکریم قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ورامین ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسئولین عصر سه شنبه ۲۵ مهر ماه با خانواده دو شهید عرب رستمی دیدار و تجلیل کردند.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران در این دیدار عنوان کرد: دیدار و تکریم خانواده شهیدان با حضور مسئولان اجرایی جزو برنامه‌های مهم و همیشگی است که  انجام می‌شود ؛ خانواده‌ های مکرم شهدا، جانبازان و آزادگان حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند و باید همواره مورد تکریم قرار گیرند.

این مقام مسئول گفت: اقتدار، عزت و امنیت ایران به رغم توطئه‌های فرهنگی دشمنان مدیون حماسه‌سازی رزمندگان جان‌ برکف اسلام در دوران دفاع مقدس و صبر و ایثار خانواده شهیدان است.

به گزارش ایسنا، شهید محمد عرب رستمی در سال ۱۳۳۹ متولد و در سال ۱۳۶۰/۶/۱۱ در بستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده و شهید اصغر عرب رستمی در سال ۱۳۴۵ متولد و در سال ۶۱/۲/۲۴ در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

 جانباز شهید اکبر عرب رستمی در سال ۱۳۹۰ پس از  ۲۰ سال تحمل درد و سختی به برادران و یاران شهیدشان پیوسته است که یاد و نامشان را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402072518031
  • خبرنگار : 50291