مدیر حوزه‌های علمیه لرستان:

ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر راه مقابله با شبهات دشمنان است

مدیر حوزه‌های علمیه لرستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان، گفت: آموزش و توانمندسازی جهت ترویج و نهادینه‌سازی فریضتین امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.

حجت‌الاسلام احد عبداللهی امروز ۲۵ مهرماه در جلسه شورای نهادهای حوزوی که با حضور دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر لرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمنان در قالب توطئه‌های مختلف ارزش‌های دینی و فرهنگی را مورد هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید با برنامه‌ریزی مستمر در راستای بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و مقابله با توطئه‌های دشمنان تلاش شود.

مدیر حوزه‌های علمیه لرستان با اشاره به نقش روحانیون و طلاب در مقابله با توطئه‌های دشمنان و همچنین ترویج و نهادینه‌سازی فریضتین امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: مبارزه با بدعت‌ها و دفاع از دین و مکتب در برابر تهاجم شبهات از رسالت‌های طلاب است.

عبداللهی با بیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر شرایط خاصی دارد، اضافه کرد: تقویت آموزش برای آحاد مردم جامعه و طلاب در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش طلاب و توجه به مباحث امربه‌معروف و نهی از منکر، ادامه داد: استفاده از روش‌های نوین برای مطالبه گری و امربه‌معروف و نهی از منکر ضروری است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402072517930
  • خبرنگار : 50176