با هدف خلاق‌سازی بازارهای محلی:

جشنواره «بازارمج ۲ » با ۵۵ غرفه فعال و خلاق برگزار شد+عکس

جشنواره بازارمج با ۵۵ غرفه فعال و خلاق با در نظر گرفتن مشاوره‌های حداقل ۶ ماهه تا یک‌ساله درحوزه برندسازی، تجاری‌سازی، توسعه بازار، تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ، چابک‌سازی، روانشناسی کسب و کار و… در رضوانشهر شکل گرفت. این جشنواره از ۲۰ الی ۲۳ مهر ادامه داشت.

به گزارش ایسنا جشنواره بازار مج با هدف خلاق سازی و به روز رسانی و ترویج فرهنگ اصیل گیلانی در رضوانشهر برگزار شد.

در این جشنواره رنگارنگ و معطر، بازدید کنندگان شاهد غرفه‌های انواع طعم غذا، نوای موسیقی، لباس، صنایع دستی، هنرهای تجسمی و روش های مختلف حفاظت از محیط زیست بودند. تاریخ برگزاری جشنواره گیلانی بازارمج ۲۰ الی ۲۲ مهر بود که به دلیل استقبال مردم تا ۲۳ مهر ادامه داشت.

  • دوشنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402072417183
  • خبرنگار :

برچسب‌ها