راهیابی تیم والیبال کارگران خراسان شمالی به لیگ برتر

رئیس هیات ورزش های کارگری خراسان شمالی گفت: تیم والیبال کارگران خراسان شمالی با کسب مقام دوم در مسابقات دسته یک کشور به میزبانی بجنورد، جواز حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال را کسب کرد.

براتعلی یوسفی در گفت و گو با ایسنا گفت: مسابقات والیبال دسته یک کارگران کشور از هفته گذشته در استان آغاز شده که شش استان طی آن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اظهار کرد: شش تیم از استان های قزوین، کرمانشاه، هرمزگان، خوزستان، یزد و خراسان شمالی در این مسابقات حضور پیدا کردند که در نهایت تیم های یزد-هرمزگان و همچنین تیم های خراسان شمالی-خوزستان به ترتیب به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه یافتند.

سعیدی گفت: رده بندی و فینال این دوره از مسابقات امروز در مجموعه ورزشی کارگران امام علی (ع) بجنورد برگزار شد که در رده بندی تیم یزد به مقام سوم رسید.

وی ادامه داد: در مسابقه نهایی نیز تیم خوزستان در دو ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ از سد تیم والیبال کارگران خراسان شمالی گذشت و به مقام قهرمانی رسید و تیم خراسان شمالی نیز مقام دوم را کسب کرد.

وی تصریح کرد: تیم های اول و دوم این مسابقات که خوزستان و خراسان شمالی هستند جواز حضور در لیگ والیبال کارگران کشور را کسب کردند.

سعیدی گفت: این شانزدهمین میزبانی از مسابقات کشوری کارگری طی هشت سال گذشته در رشته های مختلف است که برگزار شد.

گفتنی است در خراسان شمالی، ۳۲ انجمن ورزش کارگری در ۴۴ رشته ورزشی فعال است که حدود پنج هزار نفر ورزشکار آماتور در آن ها به فعالیت می پردازند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402072316112
  • خبرنگار : 50444