رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

فاز نخست پروژه‌های سفر رئیس جمهوری در حوزه سلامت دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: پیگیر پروژه‌های حوزه سلامت سفر ریاست جمهوری هستیم که فاز نخست این طرح‌ها در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

دکتر فرهاد غلامی امروز به همراه استاندار و مدیران کل مازندران در سفر شهرستانی به سوادکوه در جلسه کمیته دانشگاهی سلامت به میزبانی بیمارستان شهدای زیراب، اظهار کرد: با تلاش همکاران و کمک‌های چشمگیر خیرین در طی دو سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه سلامت استان رقم خورده است.

وی افزود: اعتبارات جوانی جمعیت و مولد سازی به‌عنوان موضوعات دارای اولویتی‌ است که مورد پیگیری قرار گرفته است.

غلامی در خصوص جایگاه آموزش به ویژه آموزش مدیران حوزه سلامت، تصریح کرد: مدیریت یکی از ارکان رشد هر سازمان محسوب می‌شود و بر همین اساس آموزش مدیران یکی از اهداف دانشگاه علوم پزشکی است.

این مسئول با اعتقاد بر اینکه وجود دانشکده مدیریت در دانشگاه‌های علوم پزشکی از ضروریات است، بیان کرد: همچنین در حوزه نیروی انسانی به بهره‌وری و مسائل رفاهی کارکنان توجه ویژه‌ای داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به لزوم ثبت داروها و داروساز، تعرفه گذاری پرستاری، تعیین مراکز منتخب شبانه روزی و گواهی منطقه محروم پزشکان، گفت: به منظور اجرای پرونده الکترونیک و بر اساس ماده ۲۳، مدیران اجرایی بیمارستان‌ها جهت نظام ارجاع باید معرفی شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کمبود آمبولانس و راننده آمبولانس به‌عنوان یک مسئله مطرح است که به‌دنبال رفع این مشکلات هستیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402072315953
  • خبرنگار : 50630