بازرس کل لرستان:

صورت‌وضعیت پیمانکاران برخلاف واقع باشد تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند

بازرس کل لرستان گفت: پیمانکاران باید دقیقاً برابر قرارداد خود عمل کنند چنانچه صورت‌وضعیت پیمانکاران برخلاف واقع باشد تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند و در این راستا هیچ اغماضی با کسی نداریم.

سعید رازانی امروز بیستم مهرماه که در نشست خبری با رسانه‌ها که به مناسبت سالروز تشکیل بازرسی برگزار شد، اظهار کرد: مدیران تا جایی که امکان دارد در ساعت اداری در دستگاه خود حضور داشته باشند و پاسخگوی ارباب رجوع باشند و جلسات خود را در ساعت اداری برگزار کنند.

وی با بیان اینکه انتظار مردم و رسانه‌ها این است که مدیران در ساعات اداری در دستگاه خود حضور داشته باشند، اضافه کرد: این موضوع را با استاندار استان مطرح کردم و قرار است این امر انجام  شود.

رازانی بیان کرد: مدیران علاوه‌بر روز دوشنبه جوابگوی مردم باشند.

مدیرکل بازرسی لرستان در خصوص عمران شهری و شهرداری گفت: اگر در جایی از شهرداری کار مردم به خوبی انجام نمی‌دهند، مردم مراتب را یا از طریق سایت بازرسی و رسانه‌ها به بازرسی اعلام کنند.

وی ادامه داد: گزارش‌هایی که از سوی مردم داده می‌شود همراه با مستندات، مصداقی و متقن باشند تا در وقت صرفه‌جویی و سرعت کار بازرسان افزایش پیدا کند.

رازانی اضافه کرد: به عمران شهری در مرکز لرستان باید توجه ویژه‌ شود و در این خصوص امام جمعه و مردم گلایه‌مند هستند و شورای‌شهر و شهرداری باید برای بهتر شدن وضعیت عمران شهری تلاش بیشتری کنند؛ وضعیت نامطلوب عمران شهری را در برخی نقاط مرکز استان به شهردار و معاونین و شورای شهر یادآور شدیم.

بازرس کل لرستان  گفت: پیمانکاران باید دقیقا برابر قرارداد خود عمل کنند چنانچه صورت‌ وضعیت پیمانکاران برخلاف واقع باشد تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند و در این راستا هیچ  اغماضی با کسی نداریم.

وی اضافه کرد: در برخی شهرداری‌ها و شورای شهر، اعضاء مورد پیگرد قرار گرفته‌اند و پرونده آن‌ها در هیات تخلفات اداری بررسی و حکم آن‌ها صادر شده  است.

رازانی با بیان اینکه همچنین در شهرداری‌های مختلف استان نیز برخی پرسنل که ترک فعل کرده و موجب ایجاد مشکل برای مردم شده بودند به کمیته انضباطی معرفی و شامل مجازاتی از قبیل کسر حقوق به مدت چند ماه، تنزل از سمت و محرومیت از انتصاب در پست‌های مدیریتی شدند، یادآور شد: این  افراد به دادسراها و ملجأ قضایی معرفی شدند؛ پس از صدور حکم قطعی نتیجه به مردم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402072014088
  • خبرنگار : 50177