نکات مهم خرید ورق استیل

امروز قصد داریم علاوه‌ براین که راهنمای خرید ورق استیل را در اختیار شما بگذاریم، یکی از معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین مراکز فروش انواع آهن آلات را نیز به شما معرفی کنیم. بنابراین، اگر قصد دارید ورق استیل مورد نیاز خود را از نمایندگی مطمئنی تهیه نمایید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از وب‌سایت ثامن تجارت، استنلس استیل یکی از مهم‌ترین فولادهایی است که در صنایع گوناگون به کار گرفته می‌شود. این دسته از آهن آلات از مقاومت و کارایی بسیار بالایی برخوردار بوده در انواع گوناگونی تولید می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این مقاطع فولادی می‌توان به استحکام بالا، شکل‌پذیری و فرم‌دهی عالی، قابلیت شست‌وشوی آسان و مقاومت در برابر اکسیداسیون اشاره کرد. با رعایت نکات مهم خرید ورق استیل می‌توانید خریدی مطمئن را تجربه کرده و ورق آلیاژی بسیار باکیفیتی تهیه نمایید.

ورق استنلس استیل چیست؟

پیش از آن‌که به معرفی نکات مهم خرید ورق استیل بپردازیم، بهتر است کمی با این مقاطع فولادی کاربردی آشنا شویم. این دسته از ورق‌ها که با نام ورق ضد زنگ نیز شناخته می‌شوند در زمرۀ پرکاربردترین و رایج‌ترین فولادهای مهندسی قرار می‌گیرند. استنلس استیل به دو صورت رول و شیت به بازار ارائه می‌شود. در ساختار شیمیایی ورق استیل دو عنصر کروم و نیکل به کار می‌رود و به همین دلیل از مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و ساییدگی برخوردار است. از دیگر عناصر به‌کاررفته در ترکیب شیمیایی ‌ورق‌های ضد زنگ می‌توان به سیلیسوم، نیتروژن، تیتانیوم، نیکل، کربن، فسفر، مولیبدن، نیوبیم و... اشاره کرد.

آشنایی با کاربرد ورق استیل

این دسته از فولادها به دلیل برخورداری از مقاومت بالا در برابر خوردگی و اکسیداسیون، کاربردهای بسیاری را در صنایع گوناگون به خود اختصاص می‌دهند. ازجمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربردهای استیل می‌توان به ساخت لوازم خانگی، تولید فنر و اتصال‌دهنده، ساخت مبدل حرارتی، تولید پنل معماری و... اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینۀ نکات مهم خرید ورق استیل همچنان با ما باشید.

چگونه ورق استیل اصل را تشخیص دهیم؟

برای شناسایی استنلس استیل اصل روش‌های آزمایشگاهی متعددی وجود دارد؛ اما در این قسمت قصد داریم روش‌هایی را که ساده بوده و به امکانات زیادی نیاز ندارند، به شما معرفی کنیم. برای آن‌که ورق استیل بگیر و نگیر را از هم تمییز دهید، تنها کافی‌ست از یک آهنربا استفاده کنید. اگر در ترکیب شیمیایی ورق استیل ضد زنگ تنها عنصر کروم به کار رفته باشد، این ورق جذب آهنربا خواهد شد؛ اما در صورتی که فولاد استنلس استیل از دو عنصر کروم و نیکل تشکیل شده باشد، غیرمغناطیسی بوده به آهنربا جذب نمی‌شود.

نکات مهم خرید ورق استیل

اگر قصد خرید ورق استیل مورد نیاز خود را دارید لازم است از قبل به چند نکتۀ بسیار مهم توجه کنید:

یکی از این نکات ضروری کیفیت ورق استیل است. ورق مورد نظر شما باید از استانداردهای جهانی برخوردار باشد. محصولی که استانداردهای لازم را نداشته باشد قطعاً از کیفیت مطلوبی بهره‌مند نیست، به همین دلیل لازم است علاوه‌بر قیمت آهن آلات به استاندارد و کیفیت ساخت آن نیز توجه داشته باشید.

از دیگر مواردی که در نکات مهم خرید ورق استیل باید در نظر بگیرید، ترکیب شیمیایی و عناصر به‌کاررفته در انواع گوناگون ورق‌های استیل است. اگر اطلاعات کافی دربارۀ گریدهای گوناگون ورق استیل در اختیار داشته باشید، می‌توانید یکی از بهترین انواع استنلس استیل را متناسب با پروژۀ خود خریداری نمایید.

از آن‌جایی که گارانتی محصول فولادی بسیار حائز اهمیت است، فراموش نکنید که حتماً مراکز معتبری را برای خرید خود انتخاب کنید. اگر قصد دارید ورق آلیاژی مورد نیاز خود را از نمایندگی مطمئن و معتبری تهیه نمایید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطلب نکات مهم خرید ورق استیل با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر قیمت ورق استیل

اکنون که با نکات مهم خرید ورق استیل آشنا شدیم، بیایید ببینیم قیمت این دسته از محصولات تحت تأثیر چه عواملی قرار دارد. همان‌طور که می‌دانید عوامل گوناگونی می‌توانند قیمت ورق استنلس استیل را دستخوش تغییر نمایند. ازجملۀ این عوامل می‌توان به میزان عنصر کروم به‌کاررفته در ورق استیل، میزان خاصیت مغناطیسی ورق استیل، میزان ضد زنگ بودن ورق استیل، میزان فرم‌دهی و شکل‌پذیری ورق استیل، میزان قابلیت اشتعال ورق استنلس استیل، و میزان استحکام و مقاومت ورق استیل اشاره کرد.

خرید ورق استیل از بازرگانی

آشنایی با نکات مهم خرید ورق استیل یکی از موارد بسیار مهمی است که هنگام تهیۀ این دسته از آهن آلات باید در نظر بگیرید. در این صفحه به تمامی نکاتی که لازم است هنگام خرید ورق آلیاژی مورد نیاز خود در نظر بگیرید، اشاره کردیم و شما را با ویژگی‌ها و کاربردهای گوناگون این دسته از مقاطع فولادی آشنا ساختیم. اما پرسشی که اکنون مطرح می‌شود این است که ورق استیل از کجا بخرم؟ از آن‌جایی که این فولادها از گریدها و استانداردهای متفاوتی برخوردار هستند، بسیار مهم است که محصول مورد نظر خود را از نمایندگی معتبری تهیه نمایید. پیشنهاد ما به شما مرکز فروش آهن آلات ثامن تجارت است.

ثامن تجارت از اعتبار بسیار خوبی در این زمینه برخوردار بوده و همواره توانسته است نظر خریداران را به کیفیت محصول و خدمات پس از فروشی که برای آن ارائه می‌دهد جلب نماید. اگر قصد دارید خرید مطمئن و بی‌دردسری را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت ثامن تجارت زده و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402071913460
  • خبرنگار :