طوفان الاقصی و تثبیت پیروزی نظم جدید منطقه با محوریت مقاومت

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: عملیات طوفان الاقصی، پیروزی نظم جدید منطقه با محوریت جریان مقاومت را تثبیت کرد.

حجت الاسلام علیرضا اسداللهی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازتاب جهانی عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: مهم‌ترین دستاورد طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود که ادعا داشت همه تحولات در غزه را زیر نظر دارد.

وی با بیان اینکه این عملیات هیمنه پوشالی موساد را از بین برده و ضعف اشغالگران را برملا ساخت، افزود: این پیروزی نظم جدید منطقه با محوریت جریان مقاومت را تثبیت کرد. 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی بیان کرد: در این نظم نوین، اسرائیل جایی نداشته و در انزوای کامل است. این انزوا همراه با بحران داخلی در تل آویو، رژیم اشغالگر را به سمت فروپاشی کامل سوق خواهد داد چراکه در دوران معاصر هیچ دولتی بدون ملت واقعی نمی‌تواند عنوان کشور را جعل کند.

اسداللهی با تاکید بر روشنگری در خصوص این واقعه و بیان دستاوردها و ابعاد مختلف آن در سطح جهان و منطقه، افزود: وظیفه ما، تبیین ظلم‌ها و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و بیان جایگاه مقاومت در شکل‌گیری تمدن اسلامی است که باید حتما در محیط دانشگاهی دیده شود.

وی ادامه داد: جامعه دانشگاهی با تکیه بر علم و اندیشه‌ای که دارند باید برای نسل نو این پیروزی‌ها و تاریخچه این جنگ را تبیین کنند چراکه فرصت کلاس درس مهم‌ترین فرصت است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تبیین فعالیت‌های رژیم صهیونستی و توجه به جایگاه مقاومت باید در کلاسهای درس و در میان جامعه دانشگاهی دیده شود تا آگاهی‌بخشی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402071913147
  • خبرنگار :