رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد

اهتمام جدی مسئولان با حرکت جهادی برای تامین نیازهای کوی فاطمیه زنجان

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: مسئولان با حرکت جهادی برای تامین نیازهای اولیه، بهداشت و درمان و رفع مشکلات مردم کوی فاطمیه زنجان اهتمام داشته باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی فرجی‌برحق با حضور در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) کوی فاطمیه زنجان و دیدار با اهالی این منطقه حاشیه‌نشین که دادستان مرکز استان، معاونان رئیس‌کل، مدیران کل سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان و مسئولان شهری نیز حضور داشتند، بر اهتمام جدی مسئولان به بررسی مشکلات کوی فاطمیه و جلب‌نظر و رضایت مردم به جهت جابه‌جایی و انتقال به نقطه دیگر شهر تاکید کرد.

وی افزود: جابه‌جایی کوی فاطمیه به مناطق دیگر شهر منوط به اخذ رضایت ساکنان و با انجام کار کارشناسی و مطالعاتی خواهد بود.

رئیس‌کل دادگستری استان خدمت به خلق‌الله را خدمت به پروردگار دانست و افزود: این اعتقاد قلبی و راسخ بنده است و باید با خدمت‌رسانی به مردم و همنوعان که ثوابی بالاتر از این نیست موجبات رضایت پروردگار را فراهم کرد.

حجت‌الاسلام فرجی‌برحق بر پیگیری مصوبات این جلسه و جلسات قبلی تأکید کرد و گفت: ظرف ۱۵ روز آینده گزارش پیگیری اجرای مصوبات توسط معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ارائه شود.

این مسئول برخورد و جمع‌آوری معتادان متجاهر با استفاده از ظرفیت کمیسیون ماده ۱۶ را یادآور شد و اظهار کرد: نیروی انتظامی مسئول تامین امنیت و برخورد با مخلان نظم و آرامش مردم است و در این راستا با افزایش گشت‌های ماشینی و موتوری در سطح شهر اهتمام جدی به‌عمل آید.

رئیس‌کل دادگستری زنجان در ادامه بر اهتمام جدی با حرکت جهادی برای رفع مشکلات مردم و تامین نیازهای اولیه و بهداشت و درمان در کوی فاطمیه زنجان تاکید کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402071812330
  • خبرنگار :