مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان:

ظرفیت پست برق شاپورآباد الیگودرز به دو برابر افزایش یافت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: ظرفیت پست برق شهر شاپورآباد الیگودرز با افزایش ۲ برابری به ۶۰ مگاولت رسید.

مهران امیری امروز ۱۶ مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پاسخگویی به نیاز بار و تقویت شبکه فوق توزیع منطقه، تأمین نیاز مصرف مشترکان، بهبود کیفیت برق و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه بخش‌های کشاورزی و معادن از ویژگی‌های فنی و اقتصادی این پروژه است که با پیگیری‌های مختلف محقق شد.

امیری همچنین اضافه کرد: شبکه برق ۳۰۰ روستای این استان طی سال گذشته با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد تومان بهسازی و سال ۱۴۰۰ و پارسال به ترتیب یک‌هزار و ۳۰۸ و ۷۰۰ دستگاه پنل خورشیدی به عشایر لرستان تحویل شد.

وی تصریح کرد: این طرح با هزینه ۴۵۰ میلیارد ریال در شهر شاپورآباد مرکز بخش بربرود غربی شهرستان الیگودرز اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان خاطرنشان کرد: پاسخگویی به نیاز بار و تقویت شبکه فوق توزیع منطقه، تأمین نیاز مصرف مشترکان، بهبود کیفیت برق و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه بخش‌های کشاورزی و معادن از ویژگی‌های فنی و اقتصادی این پروژه است که با پیگیری‌های مختلف محقق شد.

امیری با بیان این‌که پست ۴۰۰ کیلوولت الیگودرز نیز در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: برق‌رسانی به مناطق دوردست و محروم استان و بهبود ظرفیت‌های موجود در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: شبکه برق ۳۰۰ روستای این استان طی سال گذشته با اعتبار بیش‌از ۹۰ میلیارد تومان بهسازی و سال ۱۴۰۰ و پارسال به ترتیب یک‌هزار و ۳۰۸ و ۷۰۰ دستگاه پنل خورشیدی به عشایر لرستان تحویل شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان بیان کرد: بخش بربرود غربی از ۲ دهستان بربرود غربی و فرسش تشکیل شده است و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، بیش‌از ۹ هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت دارد.

امیری ادامه داد: بیش‌از ۶۰۰ هزار مشترک از خدمات شرکت توزیع برق لرستان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402071611024
  • خبرنگار : 50176