یک مقام مسئول خبر داد:

آموزش و پرورش مهم‌ترین و حساس‌ترین مجموعه اداری است که نگاه ویژه به آن داریم

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مجموعه‌های اداری منطقه است و نگاه ما به مباحث تربیتی و علمی در مدارس، ویژه است.

حسین فخاری سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک پیش از ظهر یکشنبه ۱۶ مهر ماه، ضمن تشکر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مجموعه‌های اداری منطقه است و نگاه ما به مباحث تربیتی و علمی در مدارس ، ویژه است.

وی با اشاره به وقایع تلخی که در سال گذشته رخ داد، افزود: دشمن به دنبال سوءاستفاده از ظرفیت قشر نوجوان به ویژه دختران است که ما باید با برنامه‌ریزی مثبت، هدفمند و انقلابی این توطئه را خنثی کنیم.

فخاری در پایان با اشاره به همراهی کلیه دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش و آماده شدن برای انتخابات پیش رو تصریح کرد: ما در آستانه بزرگترین واقعه سیاسی کشور یعنی انتخابات هستیم، که نیازمند حضور و حمایت ویژه فرهنگیان گرامی است تا شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه باشیم.

در ادامه این دیدار فراهانی سرپرست آموزش و پرورش ضمن ارائه گزارش پیرامون مشکلات و مسائل مهم در حوزه تعلیم و تربیت بالاخص کمبود سرانه فضای آموزشی بر آمادگی آموزش و پرورش جهت همکاری با فرمانداری جهت برگزاری انتخابات سالم تاکید کرد.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402071610514
  • خبرنگار : 50291