برپایی نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان فرصتی طلایی جهت توسعه ارتباطات تجاری

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان درخصوص میزبانی نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان، گفت: تاکنون صنعتگران، تجار و تولیدکنندگان ۱۰۰ هیئت تجاری از کشورهای بلاروس، روسیه، آستاراخان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان و اقلیم کردستان عراق برای شرکت در این رویداد نمایشگاهی اعلام آمادگی کرده‌اند.

رضا قندیلی در گفت‌وگو با ایسنا برگزاری نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان را فرصتی مغتنم و ارزشمند برای کشور و استان زنجان دانست و اظهار کرد: برگزاری هر چه بهتر این رویداد که برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود، چشم‌انداز روشنی را در توسعه روابط تجاری دو کشور و برگزاری دیگر نمایشگاه‌های بین‌المللی مشابه فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه که با نگاه ملی برگزار می‌شود پتانسیل، زیرساخت‌ها و توانمندی‌های کشور به شرکت‌کنندگان در آن بیش از پیش معرفی می‌شود و همایش راهکارهای توسعه تجارت ایران و روسیه نیز با همین هدف برگزار خواهد شد.

قندیلی یادآور شد: نشست رؤسای اتاق‌های بازرگانی مناطق حاشیه دریای خزر و نشست‌های B۲B از دیگر برنامه‌های جانبی پیش‌بینی شده برای این رویداد بین‌المللی است.

این مسئول با اشاره به اهمیت توسعه مراودات تجاری با کشور روسیه، گفت: یکی از مشکلات ما ارتباط با تجار روس است؛ لذا نمایشگاه صادرات ایران به روسیه در زنجان می‌تواند ارتباط ما را با تاجران روسیه تقویت کند و بازارهای جهانی محصولات ما را توسعه دهد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان عنوان کرد: بدون شک مهمترین حلقه تولید، در بخش نهایی و بازار قرار دارد و اگر بتوانیم بازاریابی و بازارسازی خوبی در تولیدات استان داشته باشیم می‌توانیم به بهبود تولید کمک کنیم.

 وی با بیان اینکه برای نخستین بار در استان زنجان، نمایشگاه صادرات ایران به روسیه برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه در زنجان موجب همکاری‌های بلندمدت و ارائه توانمندی‌های صادراتی استان زنجان خواهد شد.

قندیلی افزود: این نمایشگاه برای تجار روسی برگزار می‌شود و باید افرادی که در آن شرکت می‌کنند را به سمت هدف‌ها و نیازهای مشتریان و تجار روس هدایت کنیم تا بتوانیم توانمندی‌های خودمان را به طور مؤثری عرضه کنیم.

وی تصریح کرد: بدون تردید ارزش برگزاری هر نمایشگاه صرفاً به ارزش قراردادهای نمایشگاه ارزیابی نمی‌شود. برگزاری این نمایشگاه‌ها در استان ما دستاوردهای زیادی دارد. یکی از آن‌ها ارتباط مؤثر و پایداری است که شکل می‌گیرد و منجر به همکاری گسترده و درازمدت می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402071610395
  • خبرنگار : 50160