رسانه عبری: عملیات حماس ۲۲ کشته و بیش از ۵۰۰ زخمی داشته است

تلویزیون رژیم صهیونیستی از کشته شدن دستکم ۲۲ تن و بیش از ۵۰۰ زخمی در حملات امروز نیروهای شاخه نظامی جنبش حماس به شهرک‌های واقع در اطراف نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ظهر امروز شنبه اعلام کرد که در حمله امروز جنبش حماس (طوفان الاقصی) تا این لحظه دستکم ۲۲ صهیونیست کشته شده‌اند.

همچنین این شبکه عبری زبان گزارش داد که در این عملیات بیش از ۵۰۰ زخمی به بیمارستان‌های موجود در اراضی اشغالی منتقل شدند که وضعیت برخی از آنها وخیم است.

وب‌سایت عبری زبان «دفار» نیز امروز اعلام کرد که در حمله جنبش حماس به اراضی اشغالی صدها شهروند صهیونیست کشته و زخمی شدند؛ اما تا این لحظه آمار رسمی از تعداد تلفات و زخمی‌ها منتشر نشده است.
همچنین این وب‌سایت گزارش داد، صدها زخمی به بیمارستان‌ها منتقل شدند و بیمارستان سوروکا در بئر السبع اعلام کرد که ۱۴۰ تن از زخمی‌های حملات امروز در این بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند که از این تعداد ۲۰ تن شرایط وخیم یا بسیار وخیم دارند.

مرکز پزشکی برزیلای در عسقلان نیز گزارش داد ۶۸ زخمی با سطح جراحات متفاوت به این مرکز منتققل شدند که برخی از آنها دچار جراحات شدید شده و یا از چند ناحیه زخمی شدند.

بیمارستان اسوتا در اشدود نیز وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده و گزارش داد که در حال حاضر شش زخمی که در تیراندازی‌ها آسیب دیده بودند، تحت درمان هستند.

وب‌سایت روزنامه عبری زبان هاآرتص نیز اعلام کرد، در یک ساعت اول این حمله شش صهیونیست کشته شدند.

شبکه خبری المیادین طبق اطلاعاتی که به دست آورده، اعلام کرد که نیروهای گردان القسام در عملیات امروز خود تا این لحظه ۳۵ سرباز ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه‌ها و شهرک‌های واقع در اطراف نوار غزه به اسارت درآوردند، همچنین ده‌ها سرباز و شهرک‌نشین دیگر از جمله رئیس شورای منطقه‌ای شهرک «شاعر هنیگیف» کشته شدند.

همچنین این گردان‌ها اعلام کردند که در یک عملیات یورش، بر پایگاه نظامی کرم ابوسالم در شرق رفح کنترل پیدا کردند.
در تصاویر منتشر شده از سوی رسانه جنگ گردان‌های القسام، در داخل پایگاه نظامی کرم ابوسالم که نیروهای مقاومت موفق به نفوذ به آن شدند، اجساد تعدادی از سربازان صهیونیست مشاهده می‌شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402071509683
  • خبرنگار : 71496

برچسب‌ها