واکنش سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا به استعفای بهروز عطایی

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در مورد کناره‌گیری بهروز عطایی از سرمربیگری تیم ملی ایران گفت: متاسفم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایتالیا در چارچوب رقابت‌های انتخابی المپیک مقابل ایران به برتری ۳ بر ۰ دست پیدا کرد.

فرناندو دی جورجی، سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از دیدار مقابل ایران گفت: این مسابقه برای ما آسان نبود چون بازیکنان ایران با قدرت بازی کردند و سعی داشتند حتی در یک ست هم که شده به پیروزی برسند یا پیروز این مسابقه باشند. در ست پایانی توانستیم با دستان مدافعان ایران بازی کنیم و در سرویس و دفاع نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

او با اشاره به سابقه تیم ملی والیبال ایران گفت: ایران تیم خیلی خوبی است که شاید در این دوره از مسابقات نتواسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. ایران بعد از باخت مقابل آلمان، روند نزولی داشت اما در نهایت تیمی عالی و با سابقه در والیبال است.

سرمربی ایتالیا با اشاره به استعفای بهروز عطایی از سرمربیگری تیم ملی ایران گفت: در مورد بهروز عطایی متاسفم. این شخص را خیلی دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

کایپتان تیم والیبال ایتالیا: بازی با ایران همیشه دشوار است

سیمونه جیانلی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا هم در این مورد گفت: مسابقه سختی مقابل ایران داشتیم. ایران تیمی بسیار عالی است و سابقه والیبال خوبی دارد. به همین دلیل هر وقت مقابل این تیم مسابقه داریم بازی سخت و دشواری است. خوشحالم که ۳ بر ۰ به پیروزی رسیدیم چون این برد برایمان حائز اهمیت بود.

او افزود: ایران تیمی فوق‌العاده است که در ترکیب خود از بازیکنان جوان زیادی استفاده می‌کند. این بازیکنان فوق العاده هستند و اطمینان دارم آینده درخشانی را پیش رو خواهند داشت.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402071409239
  • خبرنگار : 71613