در مراسم نخستین سالگرد شهادت فرمانده سپاه سلمان عنوان شد

شهید هاشمی، الگوی واقعی سرباز گمنام امام زمان(عج)

صبح امروز ۱۰ مهرماه مراسم نخستین سالگرد شهادت سردارشهید سیدحمیدرضا هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان با حضور خانواده شهداء، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزمان شهید، جمعی از سران طوایف و مولوی‌های سیستان و بلوچستان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

سیدعلی هاشمی پدر فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: من و فرزند شهیدم طبق فرمان مقام معظم رهبری و اعتقاد شخصی‌مان، هیچ مشکلی با برادران اهل سنت نداشته، نداریم و نخواهیم داشت.

وی افزود: کسانی که حمیدرضا را به شهادت رساندند، نه شیعه بوند و نه سنی؛ یک مشت مزدور وطن فروش بودند و حساب برادران اهل سنت از آنها جداست.

پدر شهید هاشمی بیان کرد: امروز سران طوایف اهل سنت منت بر ما گذاشتند که اینجا حضور یافتند. دست تک تک آنها را می‌بوسم.

وی افزود: من یقین داشتم حمیدرضا شهید می‌شود و فقط زمانش را نمی‌دانستم. این اواخر می‌دانستم به زودی این اتفاق می‌افتد و اما هیچ پدری نمی‌تواند این را به زبان آورد.

پدر فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان گفت: خداوند را شاکرم که حمیدرضا به آرزویش رسید و بعد از شهادت او نماز شکر به جا آوردم.

به گزارش ایسنا، سردارمحمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم بیان کرد: سردار پاکپور(فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران) درباره شهید هاشمی گفت"حمیدرضا در زمان حیاتش شهید بود و بالاخره به آرزوی خودش رسید. او به معنای واقعی الگوی یک سرباز گمنام امام زمان بود".

وی افزود: شهید هاشمی کارهای بسیار بزرگی انجام داده اما هیچ وقت دوربین او را نمی‌گرفت و او با اخلاص کارهای بزرگی انجام داد.

به گزارش ایسنا، سردارشهید سیدحمیدرضا هاشمی (اهل کرمان) فرمانده اطلاعات ساه سیستان و بلوچستان هشتم مهرماه ۱۴۰۱ در جمعه خونین زاهدان توسط تروریست‌ها به شهادت رسید.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402071006460
  • خبرنگار : 50187