رئیس هیأت ووشوی استان مطرح کرد

مسئولان ورزشی اردبیل به نیازهای ضروری هیأت ووشو بی توجه هستند

رئیس هیأت ووشوی استان با اشاره به تداوم موفقیت ووشوکاران استان در عرصه های ملی و بین المللی اظهار کرد: مسئولان ورزشی استان به نیازهای ضروری هیأت ووشو بی توجه می باشند.

هوشنگ افشار ۸ مهر در گفتگو با ایسنا ضمن تبریک کسب مدال طلای یوسف صبری از مسابقات بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین اظهار کرد: بی توجهی مسئولان ورزشی استان به بیش از ۱۲ سال افتخارآفرینی و مدال آوری ووشوکاران استان در رقابتهای کشوری، آسیایی و جهانی مایه دلسردی و ناراحتی ورزشکاران این هیأت شده است.

وی گفت: ووشو استان اردبیل از سال ۱۳۹۰ با کسب عنوان قهرمانی جهان توسط جواد آقایی شروع به مدال آوری و شناخته شدن اردبیل بعنوان قطب ووشو کشور و به دنبال آن کسب مدال های جهانی و آسیایی توسط دیگر قهرمانان و سرمایه های استان از جمله علی حسین پور، جعفرشیرزاد، عرفان محرمی و یوسف صبری کرده است.

افشار ادامه داد: کسب مقام های متعدد تیمی ووشو در رقابتهای کشوری و انتخاب حسین محمدزاده از اردبیل بعنوان مربی تیم ملی و کسب بیش از ۱۰۰ مدال قهرمانی کشور و دعوت شدن چهره‌های حماسه آفرین به تیم ملی از سال ۱۳۹۰ تاکنون از دیگر افتخارات هیأت ووشوی استان است و این دست آوردها گویای رشد و موفقیت یک رشته ورزشی  در طول بیش از یک دهه را به خوبی نشان می دهد.

رئیس هیأت ووشوی استان اردبیل بیان کرد: یک رشته ورزشی با این همه موفقیت توجه جدی به مشکلات قهرمانان و مربیان سازنده و قهرمان پرور را می طلبد و باید مورد حمایت مسئولان استان قرار گیرد.

این ورزشکار اضافه کرد: توجه به نیازمندیهای اساسی ورزش ووشو از جمله نبود خانه ووشو بویژه در مرکز استان و با توجه به اینکه سال‌های مدیدی است درخواست و پیگیری مداوم از مدیران ورزش را کرده ایم، اما این نیاز اساسی ورزش ووشو همچنان بر زمین مانده است.

افشار وعده و وعیدها را بلای جان ورزش استان اردبیل برشمرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه با جابجایی مدیران، نوبت وعده به مدیر بعدی می‌رسد و نیاز ورزشکاران برآورده نمی شود و موجب ریزش و دلسردی جامعه ورزشی استان می شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402070804848
  • خبرنگار :