الگوهای جهادی نزدیک‌ترین الگو به دفاع مقدس/ در خدمت‌رسانی هم باید وحدت داشت

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور الگوهای جهادی را نزدیک‌ترین الگوها به دفاع مقدس دانست و گفت: باید در خدمت‌رسانی هم وحدت به وجود آید.

 سردار محمد زهرایی شامگاه چهارشنبه پنجم مهر در جلسه ستاد پشتیبانی و حمایت از گروهای جهادی و سازندگی در گرگان با بیان اینکه دشمن همیشه در صدد از بین بردن گروهای موثر و مولود انقلاب در نظام بود، اظهار کرد: اکنون نیز دشمن در فکر از بین بردن گروه جهادی و بسیجیان است زیرا آنها تمامی فتنه‌ها را از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه  جهادی‌ها نباید دولتی شوند ولی دولتی‌ها باید جهادی شوند و به همت گروه‌های جهادی است که دولت امروز امید ما محسوب می‌شود، افزود: بسیج سازندگی تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کند و باید برای دولت، ولایت و نظام ما ماندگار بماند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از اختصاص ماشین‌آلات به بسیج سازندگی گلستان خبر داد و گفت: می‌خواهیم جبهه سازی مشابه جبهه مقاومت که نمونه بارز آن مدافعان حرم هستند انجام شود و گروه‌های جهادی هم باید این گونه شوند.

وی الگوهای جهادی را نزدیک‌ترین الگوها به دفاع مقدس دانست و افزود: گفتمان جهادی در امتداد راه شهدای دوران دفاع مقدس است و با همان تفکر میدانی دوران دفاع مقدس خدمت‌رسانی به مردم را ادامه راه شهدا می‌دانیم.

سردار زهرایی با بیان اینکه در اوج فتنه افروزی دشمنان در دل بحران‌های ۳۰ سال گذشته و از بعد از دفاع مقدس کسانی در دفاع از انقلاب اسلامی به میدان آمدند که دل‌هایشان با خدا گره خورده بود و با اراده‌ای پولادین مدافع انقلاب اسلامی بودند، گفت: ایجاد جبهه جهانی خدمت‌رسان در دستور کار ماست و در کشورهای همسایه، آفریقایی، یمن و لبنان نیز باید با فرهنگ خودشان گروه جهادی تشکیل دهند. 

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای گلستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در گلستان ۴۰۰۰ گروه جهادی از همه قشرها در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: گروه‌های جهادی که اغلب هم جوانان هستند موجب توسعه و پیشرفت منطقه و استان می‌شوند و بدون هیچ چشم‌داشتی برای محرومیت‌زدایی گام بر می‌دارند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۶ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402070603769
  • خبرنگار : 50604