دستگیری ۱۹۲۱ سارق در رشت 

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت محله‌محور و مبارزه با سرقت از دستگیری ۱۹۲۱ سارق از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۷۸۲ فقره سرقت نیز کشف شد.

سرهنگ محمود حافظی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های جامع انتظامی مبنی بر برخورد جدی با سارقان، طرح مبارزه با سرقت از ابتدای سال تاکنون در سطح شهرستان رشت به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به کشف ۳۰۵ مورد سرقت از اماکن خصوصی، ۴۷ مورد سرقت از منزل، ۱۲۲ مورد سرقت محتویات داخل خودرو، ۲۴۹ مورد سرقت از معابر و اماکن، ۵۷۸ مورد سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی، ۱۱۳ مورد سرقت دوچرخه، ۸۷ مورد سرقت اتومبیل، ۸۵ مورد سرقت موتورسیکلت، ۱۶ مورد سرقت از واحدهای صنفی و ۱۸۰ مورد سایر سرقت‌های خرد، گفت: ۱۹۲۱ سارق در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان، پیشگیری از وقوع سرقت را ملزم رعایت نکات امنیتی و هشدارهای پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را فورا از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ در جریان قرار دهند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402070402650
  • خبرنگار : 50042