همزمان با ایام ماه ربیع الاول و پویش پیامبر رحمت (ص)؛

۲۲۶ قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در خراسان شمالی واگذار می‌شود

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: روز چهارشنبه پنجم مهرماه و در آستانه ایام ربیع الاول و میلاد پیامبر رحمت (ص)، ۲۲۶ قطعه زمین به مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان خراسان شمالی واگذار خواهد شد.

سید علی میرکریمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت خراسان شمالی همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، در بازه زمانی اول تا هفدهم ربیع الاول با عنوان پویش پیامبر رحمت (ص)، برنامه ریزی شده است و در خراسان شمالی در روز چهارشنبه پنجم مهرماه سال جاری به صورت نمادین و طی مراسمی ۲۲۶ قطعه زمین به مشمولین این طرح واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: تعداد قطعات زمین واگذاری شده ۲۲۶ قطعه خواهد بود که این قطعات در شهرهای جاجرم، گرمه، شوقان، تیتکانلو، صفی آباد، درق و قاضی ساماندهی شده است.

میرکریمی افزود: ۲۲۶ قطعه در شهرستان های جاجرم ۱۰۲ قطعه، گرمه ۴۸ قطعه، شوقان ۶ قطعه، تیتکانلو ۱۵ قطعه، صفی آباد ۱۰ قطعه، درق ۴۴ قطعه و قاضی ۱ قطعه، زمین دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: تامین زمین برای سایر مشمولان این طرح در استان خراسان شمالی در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی عنوان کرد: خانواده‌های واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح مذکور می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir  مراجعه کنند.

وی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در همین مراسم چندین قطعه زمین به خانواده های معزز ایثارگران نیز تحویل خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402070402365
  • خبرنگار : 50046