اختتامیه «خورشید» با دعوت از ۱۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی

آیین اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه «خورشید» هشتم مهر ماه امسال در شهر مشهد با حضور ۱۰۰ نفر از بانوان و فعالان رسانه‌ای از ایران و ۴۰ کشور جهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره بین‌المللی «خورشید»، مرضیه هاشمی، دبیر جشنواره در گفت‌وگویی درباره نحوه داوری این جشنواره توضیح داد: ابتدا دبیرخانه آثار رسیده را از نظر زمان‌بندی و داشتن شرایط اعلام‌شده در فراخوان بررسی کرد و سپس داوران این آثار را مطالعه و برگزیدگان را انتخاب کردند. 

او همچنین خاطرنشان کرد: اختتامیه اولین جشنواره بین‌المللی خورشید با موضوع زن و رسانه با حضور ۱۰۰ خبرنگار از ۴۰ کشور، روز هشتم مهر ماه در مشهد مقدس توسط معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشارکت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، شهرداری مشهد و بنیاد بین‌المللی گوهرشاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، آیین اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی رسانه «خورشید» هشتم مهر ماه امسال در شهر مقدس مشهد با حضور ۱۰۰ نفر از بانوان و فعالان رسانه ای از ایران و ۴۰ کشور جهان با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور زنان ریاست جمهوری برگزار می شود که در این مراسم از نفرات برتر هر بخش تجلیل خواهد شد.

این جشنواره با شعار «زنان روشنگری می کنند» و به یاد شهیده راه روشنگری «شیرین ابوعاقله» برنامه ریزی شده است.

جشنواره «خورشید» توسط معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، شهرداری مشهد و بنیاد گوهرشاد برگزار می شود که نقش رسانه‌ای زنان در تحقق عدالت اجتماعی، پایگاه امن خانواده و تهدیدهای رسانه‌ای، زن و رسانه مقاومت، رسانه و بردگی مدرن در جهان امروز را بررسی می کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1402070301698
  • خبرنگار : 71404