قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان عنوان کرد

اجرای طرح "مدارس همدل" برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از اجرای طرح "مدارس همدل" برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

حافظ منصوری در همایش تقدیر از فعالان "مدارس همدل" که امروز (اول مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: طرح مدارس همدل، طرح مشارکتی بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش است که با هدف ثبت نام و تحصیل رایگان دانش‌آموزان مستعد مورد حمایت در مدارس هیات امنایی، غیر دولتی و نمونه دولتی به اجرا در آمده است و طبق آن، دانش‌آموزان مستعد مورد حمایت رایگان این نهاد از خدمات آموزشی در مدارس هیات امنایی و غیردولتی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اهداف این طرح افزود: ارتقای عدالت آموزشی، افزایش دسترسی دانش‌آموزان نیازمند به تحصیلات باکیفیت و ایجاد بستر توانمندسازی دانش‌آموزان در راستای پیشگیری از فقر بین نسلی، حمایت آموزشی از دانش‌آموزان نیازمند در خوزستان، ترویج فرهنگ خیر و احسان، بسترسازی مناسب برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تحت حمایت و گسترش همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی، مهمترین اهداف اجرای این طرح هستند.

قائم مقام  کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: برخی از مدارس خوزستان در طرح مدارس همدل در ارائه خدمات تحصیلی رایگان به دانش‌آموزان نیازمند با این نهاد حمایتی همکاری دارند.

منصوری با بیان اینکه طرح مدارس همدل الگویی موفق در ترویج فرهنگ خیر و احسان است، عنوان کرد: دانش‌آموزان به رابط فرهنگی برای ایجاد عزت نفس و مشارکت در برنامه‌ها و کشف استعدادها نیاز دارند.

وی بیان کرد: طرح مدارس همدل در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه خیر و احسان برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان مستعد و دارای انگیزه بالای علمی، اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402070100611
  • خبرنگار :