همه چیز درباره سایت موپُن، مرجع کد تخفیف رایگان

موپُن ارائه‌دهنده کد تخفیف رایگان را بیشتر بشناسید و بهترین های کد تخفیف سوپرمارکت و خریدهای آنلاین دیگر خود را از آن دریافت کنید. همچنین در ادامه با سریع‌ترین روش اطلاع از جدیدترین تخفیف‌های موپن آشنا شوید.

به گزارش ایسنا به نقل از وبسایت موپن، در دنیای امروز خرید حضوری جای خود را به خرید اینترنتی داده و افراد زیادی محصولات مورد نیاز خود را از طریق وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که به صورت آنلاین فعالیت دارند، تهیه می‌کنند. با گذشت زمان و پیشرفت روز به روز اینترنت و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت این فروشگاه‌ها، شاهد افزایش تعداد این مراکز و ایجاد بازار رقابتی هستیم. خرید از این مجموعه‌ها باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود. شما می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را با استفاده از کدهای تخفیف متنوعی که این مجموعه‌ها روی محصولات خود قرار می‌دهند، با قیمت کمتری خریداری کنید.

موپُن؛ روشی برای دریافت کدهای تخفیف

روش‌هایی مثل دریافت کد تخفیف از طریق پیامک، ایمیل و... وجود دارند اما بهترین روش، مراجعه به وب‌سایت‌هایی است که در حوزه ارائه کدهای تخفیف فعالیت می‌کنند. یکی از وب‌سایت‌های پرطرفدار موپُن است. موپُن (www.mopon.ir) سال‌هاست فعالیت خود را در راستای جمع‌آوری و ارائه کدهای تخفیف سایر فروشگاه‌ها و مجموعه‌ها مثل تپسی، اکالا، جاجیگا و هزاران مجموعه دیگر آغاز کرده است.

روش استفاده از کدهای تخفیف

برای دسترسی به انواع کد تحفیف کافیست وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن شوید. بعد از آن دو راه برای پیدا کردن کد تخفیف مورد نظرتان از بین کدهای متنوع موپُن دارید. راه اول نوشتن نام برند یا مجموعه در نوار جست‌وجوی موپُن است.

روش دیگر استفاده از دسته‌بندی‌های موجود در موپُن است. این مجموعه برای راحتی کاربران کدهای تخفیف خود را در دسته‌بندی‌های مختلف قرار داده تا کاربران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن کد تخفیف مناسب خود را پیدا کنند.

بعد از پیدا کردن کد تخفیف مناسب و فعال، روی گزینه مشاهده کلیک کنید تا شرایط استفاده از این کد به همراه میزان تخفیف، محدودیت‌هایش، مدت زمان باقی مانده از مهلت استفاده از کد و... به شما نشان داده شود. کد را کپی کنید تا در هنگام ثبت سفارش در سایت مورد نظرتان و هنگام نهایی کردن خرید، در کادر مشخص شده کد تخفیف را وارد کنید. با این کار، پس از بررسی تطابق کد وارد شده با محصولات خریداری شده، کد برای شما فعال و از مبلغ کل فاکتور شما کسر خواهد شد.

خرید مایحتاج روزانه بدون نیاز به مراجعه حضوری!

اگر طرفدار خرید آنلاین هستید، باید بدانید که امکان خرید مایحتاج روزانه خود را نیز به شکل آنلاین دارید! کافی است به سوپرمارکت‌های آنلاین مختلف مثل اکالا، دیجی کالا جت و... مراجعه و محصولات مورد نیاز خود را به سبد خریدتان اضافه کنید.

شما می‌توانید تمام محصولات سوپرمارکتی مورد نیاز خود را به صورت ماهانه سفارش دهید. با این کار قطعا از تخفیف‌های بیشتری بهره‌مند می‌شوید و در نهایت سود بیشتری از خریدتان خواهید کرد. در ادامه تعدادی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین این حوزه را بررسی می‌کنیم.

دیجی کالا جت

بعد از استقبال بی‌نظیر مردم از بخش سوپرمارکت دیجی کالا، دیجی کالا جت به منظور کاهش زمان ارسال سفارشات مشتریان، راه‌اندازی شد. شما با مراجعه به این مجموعه می‌توانید تمام محصولات سوپرمارکتی خود را از نزدیک‌ترین جت مارت‌ها و دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای سفارش دهید.


دیجی کالا جت سفارشات شما را در کمتر از ۳۰ دقیقه به دستتان می‌رساند. علاوه‌بر این، این مجموعه برای این که سطح رضایت مشتریان خود را بالاتر ببرد، کدهای تخفیف متنوعی برای کاربرانش در نظر گرفته است. با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا جت، می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر، خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

اکالا

بعد از این که بسیاری از کسب‌وکارها شیوه فروش خود را به آنلاین تغییر دادند، افق کوروش در کنار فروشگاه‌های زنجیره‌ای حضوری خود، پلتفرم اکالا را نیز راه‌اندازی کرد. اکالا شعبه آنلاین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش است که با مراجعه به آن می‌توانید تمام محصولات سوپرمارکتی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

اکالا روز به روز به تنوع محصولات خود اضافه کرده و شما می‌توانید محصولات سوپرمارکتی مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه کنید. به طور کلی برای دریافت کد تخفیف اکالا، کد تخفیف دیجی کالا جت و سایر فروشگاه‌ها، می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن مراجعه کنید. موپُن سال‌هاست به عنوان یکی از مراجع کامل و جامع در حوزه ارائه کد تخفیف سایر فروشگاه‌ها، فعالیت می‌کند.

تخفیف‌ها را داغ داغ دریافت کنید!

چگونه می‌توانیم قبل از تمام شدن مهلت استفاده از کدهای تخفیف، از آن استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم موپُن در کنار شماست. علاوه‌بر این که می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن مراجعه کنید، ربات تلگرام این مجموعه نیز فعال شده است. کدهای تخفیف موجود در مجموعه موپُن چک شده و قابل استفاده هستند.

بعد از وارد شدن به ربات تلگرام موپُن و زدن گزینه استارت، ۴ گزینه مختلف شامل جست‌وجوی فروشگاه، آخرین کوپن‌ها، دسته‌بندی‌ها و علاقه‌مندی‌ها به شما نشان داده می‌شود. بر اساس نیازتان، گزینه مناسب را انتخاب کنید تا در سریع‌ترین زمان، کد تخفیف مورد نظرتان را پیدا کنید.

جمع بندی

با توجه با افزایش قیمت‌ کالاها، خرید به صورت اینترنتی و استفاده از کد تخفیف می‌تواند در کاهش هزینه‌های شما سهم بسزایی داشته باشد. فروشگاه‌های مختلف به منظور افزایش رضایت مشتریان خود، تخفیف‌های متنوعی را برای محصولات خود در نظر گرفته‌اند. موپُن کد تخفیف مراکز مختلف را جمع‌آوری کرده و شما می‌توانید با استفاده از آن، محصولات خود را با پرداخت هزینه کمتر سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در آدرس مشخص شده دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • شنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402070100188
  • خبرنگار :