پایان رویداد ملی نما در گرگان/ ایده جوانان گنبدکاووس برتر شد

پس از سه روز رقابت تنگاتنگ، تیم‌های برتر رویداد ملی نوآوری مشارکت‌های اجتماعی «نما» در گرگان معرفی شدند.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان، عصر پنج شنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ در آیین اختتامیه کمپ آموزشی رویداد ملی نوآوری مشارکت‌های اجتماعی پهنه شمال شرق کشور که به میزبانی مرکز استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: پس از پایان رویداد «نما» در پهنه شمال غرب کشور و مرکز استان آذربایجان شرقی «تبریز» و معرفی تیم‌های برتر، رویداد در پهنه شمال شرق از ۲۷ شهریور ماه آغاز شده و هم اکنون به کار خود پایان می‌دهد.

علی پارسانیا این رویداد را سرشار از تجارب ارزشمند با حفظ دوستی‌ها دانست و ادامه داد: بر اساس برنامه از پیش تدوین شده، پس از استان گلستان پهنه غرب به میزبانی کرمانشاه، پهنه مرکزی به میزبانی اصفهان و پهنه شرق به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

وی فراهم آوردن فرصت نظام‌مند برای جوانان جهت ارائه ایده برای حل مسائل اجتماعی را از اهداف برگزاری رویداد نما عنوان کرد و افزود: در این کمپ ایده‌های برتر برای به ثمر رسیدن مورد حمایت و آموزش قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه جوانان باید اینگونه فرصت‌ها را غنیمت بشمارند، خاطرنشان کرد: ایده ارائه شده باید ناظر به حل یک مسئله اجتماعی و همچنین دارای ویژگی خلاق و نوآور باشد.

به گزارش ایسنا، آیین اختتامیه رویداد «نما» نوآوری در مشارکت‌های اجتماعی، عصر امروز در مجتمع اقامتی شهاب به پایان رسید و تیم «ایده‌پرداز قاصدک» گنبدکاووس به عنوان ایده برتر پهنه شمال شرق جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

در این رقابت تیم «چیستا پایا» از استان سمنان دوم شد و «آینده سازان طبرستان» از استان مازندران جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

دو تیم «زنگ غذا» از استان خراسان رضوی و «حاج قاسم» از استان گلستان نیز به عنوان تیم‌های شایسته تقدیر معرفی شدند.

رویداد ملی «نما» به همت معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان گلستان از جمله اداره کل ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، سمن‌های جوانان و دیگر دستگاه‌ها برگزار شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402063119194
  • خبرنگار : 50039