ژاوی: ایلکای و کانسلو نیازی به حرف من ندارند

سرمربی آبی‌-اناری‌ها عملکرد تیمش در دیدار برابر نماینده بلژیک در لیگ قهرمانان اروپا را بهترین عملکرد بازیکنانش در دوران مربیگری خود دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، بارسلونا فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را مقتدرانه آغاز کرد و توانست با پنج گل آنتورپ بلژیک را در هم کوبد. ژاوی هرناندس از عملکرد تیمش در این بازی بسیار راضی است.

سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت: از نتیجه و عملکرد تیم بسیار راضی هستیم. به نظرم این بهترین عملکرد بارسلونا با من به عنوان سرمربی تیم بود. این بازی و دیدار قبلی برابر بتیس در لالیگا همان نمایشی است که دوست دارم. ما صبورانه بازی کردیم و به‌خوبی حریف را تحت فشار قرار دادیم و فرصت‌های مناسب گلزنی را خلق کردیم.

او درباره هماهنگی بالای گوندوغان و کانسلو هم گفت: هر دو بازیکن از منچسترسیتی آمده‌اند و با مربی‌ای کار کرده‌اند که فلسفه ما را دارد. آنها هیچ نیازی به صحبت‌های ما ندارند؛ چرا که به‌خوبی می‌دانند تیم چه می‌خواهد و قطعا کیفیت تیم را بالا خواهند برد.

ژاوی در پایان درباره ستاره بازی، ژوآئو فلیکس، هم گفت: از او خواستم از بازی‌کردن لذت ببرد و به‌سادگی بازی کند. او استعداد شگفت‌انگیزی دارد و کمک زیادی به ما خواهد کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402062918320
  • خبرنگار : 90111