اصفهانی‌ها آماده درخشش در هانگژو

رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ پس از یک سال تاخیر با حضور بیش از ۵۰ نماینده از اصفهان آغاز می‌شود.

رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ که پیش از این قرار بود سال گذشته برگزار شود، با یکسال تاخیر مهرماه امسال به میزبانی شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد و کاروان کشورمان با نام شهید محسن حججی همراه با ۵۴ نماینده اصفهانی در این رویداد حضور خواهد یافت‌.

شنا، بوکس، شمشیربازی، ژیمناستیک، هندبال مردان، شطرنج، اسکیت، تیراندازی، تنیس روی‌میز، تکواندو، تنیس، ووشو، جودو، فوتبال، روئینگ، والیبال و والیبال ساحلی رشته‌های این دور رقابت‌ها هستند که نمایندگان اصفهان در ۱۲ رشته تیمی و انفرادی به مصاف رقبا خواهند رفت.

در قسمت آقایان این رقابت‌ها ۱۶ رشته ورزشی و در قسمت بانوان ۱۴ رشته ورزشی وجود خواهد داشت.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص این رقابت‌ها، اظهار کرد: لیست ورزشکاران اصفهانی اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو تقریبا قطعی شده که طبق آن ۵۳ نماینده اصفهان در بخش‌های ورزشکار، مربی و داور حاضر می‌شوند.

وی افزود: در مجموع بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۲ ورزشکار خانم و ۲۰ ورزشکار آقا، شش مربی و پنج داور حاضر هستند.

اداره کل‌ ورزش و جوانان استان اصفهان با توجه به شروع بازی‌های پاراآسیایی از اول آبان ماه، اعلام کرد: احتمال اینکه سهمیه‌هایی اضافه یا بخاطر مصدومیت کم شود، وجود دارد.

او همچنین در خصوص پاداش در نظر گرفته شده برای مدال‌آوران آسیاییِ اصفهان، توضیح داد: برای اعزام ورزشکاران مبلغی از سوی هیئت‌های ورزشی به حساب ورزشکاران و نمایندگان واریز شده تا با شارژ روحی راهی شوند. پس از مسابقات نیز قطعا بر اساس مرغوبیت‌ مدال کسب شده، هدایای ویژه‌ای پیش‌بینی شده است. اداره‌ کل ورزش و جوانان در تعامل با مسئولان استانی بالاترین رقم ممکن را برای ورزشکاران مدال‌آور پیش‌بینی می‌کنند که در پایان این رقابت‌ها طی مراسمی تجلیلی اهدا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، افتتاحیه بازی‌های آسیایی هانگژو از اول مهرماه با برگزاری مراسم افتتاحیه به‌صورت رسمی آغاز و ۱۵ مهرماه به پایان می‌رسد. ۱۶ مهر نیز مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

رقابت‌های فوتبال، روئینگ، والیبال و والیبال ساحلی پیش از افتتاحیه آغاز می‌شوند.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402062918274
  • خبرنگار :