۲۰ هزار کلاس‌اولی در چهارمحال‌وبختیاری ورود خود به عرصه دانش را جشن گرفتند

«جشن شکوفه‌ها» امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۰۶۱ مدرسه ابتدایی چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد و ۲۰ هزار کلاس‌اولی ورود خود به عرصه علم و دانش را جشن گرفتند.

به گزارش ایسنا، افشین امیریان  ۲۹ شهریورماه در برنامه «جشن شکوفه‌ها» در دبستان بهار آزادی شهرکرد که همزمان با سراسر استان برگزار شد با اشاره به اینکه بعد از چند ماه برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی امروز شاهد بازگشایی مدارس با جشن شکوفه‌ها هستیم، اظهار کرد: امروز ۲۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در ۱۰۶۱ مدرسه ابتدایی به اتفاق اولیای خود به مدارس آمده‌ و جشن می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه بیش از ۱۳۵ آموزشگاه در سطح استان کمتر از ۱۰ دانش‌آموز دارند، ادامه داد: هیچ نقطه‌ای در استان نیست که پرچم سه رنگ نظام مقدس اسلامی برافراشته نباشد و معلمان پرتلاش ما حاضر نباشند.

امیریان تصریح کرد: همه برنامه‌ریزی‌ها جهت تأمین معلم انجام گرفته و از روش‌هایی همچون جذب نیروهای حق‌التدریس و نیز به کارگیری بازنشستگان، کمبود معلمان جبران شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در روز شنبه یکم مهرماه آیین بازگشایی رسمی مدارس با شعار «مدرسه قوی، ایران قوی» در مدارس سطح استان برگزار می‌شود، افزود: تأکید می‌شود که آغاز به کار مدارس و شروع سال تحصیلی از روز یکم مهرماه خواهد بود و دانش‌آموزان در این روز در مدارس حضور می‌یابند.

وی در پایان گفت: امسال بیش از ۱۹۴ هزار دانش‌آموز سال تحصیلی را آغاز می‌کنند که از این تعداد، ۲۰ هزار نفر دانش‌آموزان کلاس‌اولی هستند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402062918055
  • خبرنگار :