دبیر رویداد ملی نما عنوان کرد:

ادبیات رویداد «نما» جدید است/ جوانی دوران ارزشمند یادگیری

دبیر رویداد ملی «نما» با بیان اینکه این رویداد در پنج پهنه کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: پس از صدور فراخوان ۴۲۳ تیم از سراسر کشور در این رویداد مشارکت کردند.

احسان ماکویی چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در دومین روز رویداد ملی «نما» که به میزبانی مرکز استان گلستان «گرگان» در مجتمع اقامتی شهاب در حال برگزاری است، اظهار کرد: ایده برگزاری رویداد ملی «نما» شکل گرفت و سپس کلید خورد و هم‌اکنون در این مرحله قرار داریم و قطعاً این مسیر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه باید بررسی کنیم و ببینیم از کجا شروع کرده و به کجا رسیده‌ایم، ادامه داد: «نما» نوآوری مشارکت اجتماعی بوده و این ادبیات در جهان جدید است و یقیناً نگاه‌ها به این موضوع هم جدید خواهد بود.

دبیر رویداد ملی نما با تاکید بر اینکه استارت این رویداد از اسفند ماه ۱۴۰۱ زده شد، افزود: فراخوان «نما» صادر و مهلت آن تیرماه پایان رسید و ۴۲۳ تیم ثبت‌نام کردند که ۷۴ تیم برگزیده شدند تا در پنج پهنه جغرافیایی کشور کار کنند.

وی این کمپ آموزشی را فرصتی مغتنم دانست و خاطرنشان کرد: این بسیار مهم است که برخی تیم‌های شرکت کننده که ایده‌های آنها به بخش رقابتی وارد نشد، متقاضی حضور و استفاده از دوره‌های کمپ شدند تا از این فرصت برای یادگیری استفاده کنند.

ماکویی، سن نوجوانی و جوانی را دورانی ارزشمند برای یادگیری عنوان کرد و گفت: باید به این باور برسیم که شرکت در چنین رویدادهایی می‌تواند مسیر زندگی، کاری و فکری را نسبت به آنچه که تصور می‌شود، تغییر دهید.

وی با اشاره به اینکه این رویداد پس از استان آذربایجان شرقی در استان گلستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: پس از برگزاری آیین اختتامیه رویداد دومین پهنه در گلستان، سه پهنه دیگر باقی می‌ماند که تا پایان آبان ماه در استان‌های کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، کمپ آموزشی رویداد ملی نوآوری مشارکت‌های اجتماعی در پهنه شمال شرق کشور از صبح سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه به میزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان و به همت سمن‌های جوانان، مشارکت جهاد دانشگاهی گلستان و راهبری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان آغاز شد.

بیش از ۷۰ نفر از جوانان و نوجوانان خلاق، نوآور و صاحبان ایده ۶ استان کشور به مدت سه روز رویداد ملی نما (نوآوری مشارکت‌های اجتماعی) را با هدف توسعه نوآوری و مشارکت آفرینی در رویدادهای خلاقانه برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402062917949
  • خبرنگار : 50039