معاون شهردار کرمان اعلام کرد

گام شهرداری کرمان در مسیر شفاف‌سازی با پلتفرم "کرمان‌من" / دریافت خدمات با این نرم‌افزار

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار کرمان گفت: پلتفرم "کرمان‌من" پاسخی به مطالبه شهروندانی است که به دنبال دریافت خدمات الکترونیکی هستند و دیگر نیاز به مراجعه به شهرداری برای دریافت برخی خدمات نیست.

فرید خطیبی صبح امروز ۲۹ شهریورماه در جمع خبرنگاران درباره پلتفرم "کرمان‌من" اظهار کرد: در شهرداری‌های کلانشهرها تعاریف ماموریت‌ها و خدمات از حالت سخت افزاری عبور کرده و باید به حوزه IT نیز ورود پیدا کنند.

او با اشاره به اقدامات شهرداری کرمان برای هوشمندسازی شهرداری بیان کرد: پلتفرم "کرمان‌من" پاسخی به مطالبه شهروندانی است که به دنبال دریافت خدمات الکترونیکی هستند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار کرمان افزود: تاکنون شهروندان بخشی از خدمات شهرداری را به صورت پراکنده الکترونیکی دریافت می‌کردند اما در پلتفرم "کرمان‌من" همه خدمات تجمیع شده و این کار از یک سال قبل کلید خورد و اکنون به نقطه استقرار رسیده و در حال حاضر ۷۰ درصد خدمات موجود در این پلتفرم قابلیت ارائه دارند.

او هوشمندسازی و شفاف‌سازی را از دیگر مشخصات این پلتفرم است، تصریح کرد: خدمات شهروند، خدمات پرسنلی و داشبوردهای مدیریتی از جمله بخش‌های پلتفرم "کرمان من" است.

خطیبی ادامه داد: رصد درخواست‌ها و پاسخگویی به مطالبات شهروندان و مقایسه عملکرد مناطق شهری از جمله مشخصه‌های بخش داشبورد است.

معاون شهردار کرمان اظهار کرد: این تکنولوژی در کرمان بومی شده و نگاه به تصمیمات شهرداری از طریق این تکنولوزی تغییر خواهد داد و دیگر سلیقه‌ای و سنتی عمل کردن و رانت و فساد را غیرممکن می‌کند و ضد فساد است.

او تاکید کرد: پلتفرم "کرمان‌من" پاسخ روشن و شفافی را به شهروندان ارائه می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار کرمان عنوان کرد: امیدوارم با این پلتفرم تاریخ شهرداری کرمان را به دو بخش قبل از "کرمان‌من" و بعد از آن تقسیم کنیم.

او در پایان بیان کرد: والدین دانش آموزان نیز با مراجعه به این پلتفرم، می‌توانند از نرخ سرویس مدارس آگاه شوند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402062917934
  • خبرنگار : 50189