بخشدار سرولایت:

معلمان اجازه ندهند احساس به جای عقلانیت دانش‌آموز را راهبری کند

بخشدار سرولایت از معلمان خواست؛ اجازه ندهند احساس به جای عقلانیت دانش‌آموز را راهبری کند.

باقر صدیقی سه شنبه ۲۸ شهریورماه در گردهمایی مدیران، مدیر آموزگاران و راهبران تربیتی آموزشی بخش سرولایت که با حضور اعضای شورای اداری، برگزار شد، افزود: یک مدیر و معلم باید به وطن و کشورش علاقه‌مند باشد و هویت ایرانی خود را دوست داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه جلسات آموزش و پرورش و این گردهمایی‌ها از اصولی‌ترین و زیربنایی‌ترین جلسات است، خاطرنشان کرد: تأمین محیط آموزشی و فراهم کردن زیرساخت‌ها باید مورد توجه مسئولان ذی‌ربط باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش سرولایت، نتیجه تعلیم و تربیت را عبودیت، بندگی و رسیدن به کمال انسانیت دانست و گفت: یک مدیر و معلم باید به وطن و کشورش علاقه‌مند باشد هویت ایرانی خود را دوست داشته و به آن پایبند باشد و افتخار کند.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار فرهنگیان و معلمان در جهاد تبیین عنوان کرد: همه امور از مسیر فرهنگ می‌گذرد و فرهنگیان تأثیرگذارترین افراد جامعه هستند که در پرورش دانش‌آموزان نباید اجازه دهند احساس به جای عقلانیت دانش‌آموز را راهبری کند.

صدیقی در ادامه مقاوم‌سازی مدارس فرسوده را ضروری دانست و بر ضرورت مشارکت بیشتر خیرین در ساخت فضاهای آموزشی استان تأکید کرد.

وی جذب بیش از پیش خیرین را یکی از ضرورت‌های اجرایی برای ساماندهی و بهسازی مدارس فرسوده منطقه دانست و ‌گفت: مسئولان در کنار خیرین باید نیاز مدارس منطقه را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402062817635
  • خبرنگار : 30147