تخصیص ۲۹ میلیارد تومان اعتبار به پروژه کنارگذر رزن

فرماندار رزن از تخصیص ۲۹ میلیارد تومان اعتبار به پروژه کنار گذر این شهرستان خبر داد.


علی‌اصغر غفاری‌آثار یکشنبه ۲۶ شهریور در شورای ترافیک شهرستان رزن، اظهار کرد: اعتبارات شهرستان رزن از محل مصوبات سفر برای پروژه های به نام شهرستان ۹۰۰ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۷۰ میلیارد تومان به پروژه کنارگذر اختصاص دارد و تاکنون ۲۹ میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص داشته است‌.
وی با بیان اینکه تملک پروژه کنارگذر رزن انجام شده و هم اکنون این طرح فعال بوده و تسریع در روند تکمیل این پروژه به پیمانکار تأکید شده است، افزود: این طرح از مهمترین طرح‌های شهرستان رزن بوده که بهره‌برداری از آن نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی و توسعه اقتصادی این شهرستان دارد.
فرماندار رزن با اشاره به پروژه کریدور شمال استان گفت: این پروژه نیز از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری دارای ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار است و جزو پروژه‌های مهم شهرستان به شمار می‌رود.
غفاری‌آثار همچنین با اشاره به اینکه شهرستان رزن دارای هیچ نقطه حادثه‌خیز رسمی ثبت شده در پلیس و راهداری نیست، یادآورشد: در این رابطه با احصاء و شناسایی نقاط حادثه‌خیز شهرستان با اعتباری افزون بر ۳۶میلیارد تومان مشکل این نقاط حادثه‌خیز مرتفع شد.
وی در ادامه با اشاره به آغاز سال‌تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس شهرستان همزمان با سراسر کشور از ابتدای مهرماه تصریح کرد: شهرستان رزن در بخش رزن و سردرود دارای بیش از ۱۵ هزار دانش آموز و ۱۵۰۰ نفر مجموعه همکار و آموزگاران و پرسنل آموزش و پرورش بوده که در این رابطه برخی از پرسنل آموزش و پرورش در حال تردد به این شهرستان هستند و باید زیر ساخت حمل و نقل شهرستان برای آنان به نحو احسن مهیا شود.
غفاری‌آثار همچنین تصریح کرد: ساماندهی سرویس مدارس، نظارت بر تابلوهای راهنمایی رانندگی، خط‌کشی خیابان‌ها و معابر مطابق اولویت‌بندی، ایمن‌سازی سرعت‌گیرها و اجرای خط‌کشی از جمله مواردی است که دستگاه های مربوطه با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سالتحصیلی جدید مکلف به توجه و رفع مشکلات حوزه خود در این رابطه هستند.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402062615943
  • خبرنگار : 50035