مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خبر داد

روزانه ۶۰ ناوگان برای بازگشت زائران گلستانی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از استقرار ۱۶۲ ناوگان برای انتقال زائران حرم رضوی به گلستان خبر داد.

عادل مصدقی  شامگاه شنبه ۲۵ شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران گلستانی از امشب اظهار کرد: هم اکنون ۱۶۲ دستگاه اتوبوس و مینی بوس بومی در پایانه‌های مشهد برای بازگرداندن زائران گلستانی مستقر هستند.
وی با اشاره به اینکه برای خدمات‌دهی به زائران حرم رضوی ۲۰ مجتمع خدماتی بین راهی و پنج باب راهدارخانه در نظر گرفته شده بود، افزود: بیش از ۵ هزار زائر از ۲۰ شهریور برای زیارت حرم رضوی از استان به مشهد اعزام شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره ه اینکه هماهنگی لازم با شرکت حمل و نقل برای فروش بلیط اینترنتی انجام گرفته است، تصریح کرد: از زائران گلستانی درخواست می‌کنیم برای تهیه بلیط برگشت فقط از طریق غیرحضوری و اینترنتی از سامانه‌های مرتبط اقدام کنند.

مصدقی با اشاره به اینکه روزانه ۶۰ دستگاه ناوگان از استان گلستان به استان خراسان رضوی با هدف برگرداندن مسافران گلستانی از مشهد به مقصد گرگان اعزام می‌شود، ادامه داد: برای راهنمایی و تسهیل در امر جابه جایی زائران هم اینک میز خدمت گلستان با حضور مدیرکل، رئیس و کارشناسان در پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد دایر است.

وی با بیان اینکه جابه جایی زائران در قالب این طرح، تا دوشنبه ادامه دارد، افزود: تمام ظرفیت و توان عملیاتی گلستان به کار گرفته شده تاجابه جایی مسافران از مقصد مشهد به گرگان این روان و بدون مشکل انجام شود و مردم می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل، انتقاد و پیشنهاد در طول شبانه روز با سامانه گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402062515489
  • خبرنگار : 50604