فرماندار ساری:

انقلاب اسلامی اکسیری از آزادی، برابری و استقلال است

فرماندار ساری با اظهار اینکه در عصر حاضر زنان خسته از فمنیسم و مدرنیسم به سمت اسلام گرایش دارند، گفت: نظام و انقلاب اسلامی ما اکسیری از آزادی، برابری، استقلال و هویت است. از این رو حفظ عفاف و حجاب، خط مقدم ارزش‌هاست و والاترین هدف نظام اسلامی، برپایی دین، عدالت اجتماعی و رستگاری جمعی است.

محمدعلی نوبخت امروز، ۲۵ شهریور در اجتماع بزرگ ریحانة النبی در ساحل فرح آباد شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و ۱۱۰ شهید بخش رودپی و تسلیت ایام رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) با تاکید بر همدلی، همراهی و همگامی در جهت اعتلای نظام اسلامی گفت: عفاف و حجاب یک میراث ارزشمند معنوی، مرواریدِ ترقی و گوهرِ پوشش بخش حیای بانوان در ایران اسلامی است.

وی افزود: دشمن متوجه این موضوع شده است که انقلاب اسلامی مبانی ناب اسلام محمدی را در جهان ترویج می‌کند بنابراین تنها راه ضربه زدن به آن رواج بدحجابی و بی‌حجابی است.

فرماندار ساری تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان اسلام تخریب این هدف استراتژیک نظام ما است چرا که حجاب آرامش روانی را به ارمغان می‌آورد و این آرامش روانی استحکام پیوند خانوادگی را رقم می زند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اندیشه‌های ناب اسلام، توحید خالص و خط عدالت را طی می‌کند به نوعی به هویت اجتماعی زنان توجه ویژه‌ای دارد.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه حضرت محمد(ص) مظهر رأفت، عطوفت و رحمت خداوند و سرچشمه اخلاق فضیلت گرایانه بودند، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، زنان ایران اسلامی در حوزه های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تصمیم ساز و تصمیم گیر هستند.

نوبخت با اظهار به اینکه در عصر حاضر زنان خسته از فمنیسم و مدرنیسم به سمت اسلام گرایش دارند، گفت: چرا که نظام و انقلاب اسلامی ما اکسیری از آزادی، برابری، استقلال و هویت است. از این رو حفظ عفاف و حجاب، خط مقدم ارزش‌هاست و والاترین هدف نظام اسلامی، برپایی دین، عدالت اجتماعی و رستگاری جمعی است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402062515351
  • خبرنگار :