به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ دکترعلیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانکها در نشست مشترک اعضای کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها با روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد اربعین حسینی، ازخدماتدهی ویژه بانک سپه به زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.
دبیر شورای هماهنگی بانکها ضمن تشریح خدمات مختلفی که توسط نظام بانکی در ایام اربعین ارائه شد، با قدردانی از زحمات و تلاشهای صورت گرفته گفت: امسال بانکها تمام تلاش خود را به کار بستند تا شاهد کمترین مشکل در خدمات دهی به زائران اربعین حسینی باشیم.
وی همچنین با اشاره به توزیع ارز زیارتی توسط بانک سپه و دیگر بانکها با استفاده از پیام رسانهای بله و روبیکا خاطرنشان کرد: این نوع خدمات چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری باعث رضایتمندی مردم و زائران در این ایام شد.
لازم به ذکر است، بانک سپه برای تسهیل در ارائه خدمات بانکی و تامین وجه نقد مورد نیاز زائران اربعین حسینی علاوه بر استقرار ۳۷ دستگاه خود پرداز سیار خود در نقاط پرتردد مرزی استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام، ۱۱ شعبه این بانک در استانهای مذکور را نیز از ساعت ۶ صبح تا ۲۰عصر در خدمت زائران ابا عبدالله الحسین(ع) قرار داد و ۱۱۱ شعبه بانک سپه در سراسر کشور تا ۱۴ شهریور ماه نسبت به فروش ارز اربعین تا ساعت ۱۸ هر روز اقدام کردند، همچنین فروش ۲۴ ساعته ارز اربعین به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان روبیکا نیز در این ایام توسط بانک سپه صورت گرفت.
فعالیت موکبهای بانکها در مبادی مرزی و مسیر پیادهروی و توزیع میلیونها بطری آب معدنی از دیگر خدمات نظام بانکی به زائران اربعین حسینی است.
انتهای رپرتاژ آگهی