سرمربی آنگولا: می‌توانید در کوچه بازی کنید اما این راهش نیست!

پدرو گونسالس درباره افت تیم ملی آنگولا از سال 2006 تا به حال با اشاره به روند این کشور گفت: شما می‌توانید در خانه بنشینید و با هم‌کوچه‌ای‌هایتان بازی کنید ولی این راهش نیست.

به گزارش ایسنا، تیم‌ملی فوتبال ایران امروز (سه شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۴ بر صفر آنگولا را شکست داد. پدرو گونسالس، سرمربی ۴۷ ساله پرتغالی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به تیم ملی ایران تبریک می‌گویم که تیم قدرتمندی است و در کلاس جهانی بازی می‌کنند. برای ما مهم است که با تیم‌های قوی بازی کنیم تا بتوانیم واقعیت خودمان را ببینیم.

او افزود: آماده سازی ما برای این بازی خیلی سخت بود. نه فقط به لحاظ سفر طولانی‌ای که داشتیم بلکه ما بازیکنان زیادی برای این بازی از دست دادیم و مجبور به تغییر استراتژی شدیم. ما مجبور شدیم بازیکنان جوانی به میدان بفرستیم. باید روی همه بازیکنانمان تمرکز کنیم و این خیلی مهم است. ما باید ادامه دهیم تا ببینیم در ادامه راه چه پیش می‌آید.

می‌توانید در خانه بنشینید و با هم کوچه‌ای‌هایتان بازی کنید

سرمربی آنگولا درباره تغییر قدرت این تیم از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۲۳ گفت: اگر از آن سال به مسیر پیشرفت دو کشور نگاه کنید، فاصله را درک می‌کنید. همچنین رودررویی با واقعیت را بفهمید. شما می‌توانید در خانه بنشینید و با هم‌کوچه‌ای‌هایتان بازی کنید ولی این راهش نیست. به هر حال ما بازیکنان زیادی را از دست دادیم و در این بازی در اختیارشان نداشتیم. ما بازیکنان و شخصیت‌ها را می‌شناسیم. در آینده امیدواریم که بازیکنان به صورت کامل به ما کمک کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402062113690
  • خبرنگار : 71572