فرمانده تیپ ۲۳۰ ارتش گرگان عنوان کرد:

مهارت آموزی کارکنان وظیفه ارتش در گرگان/ ۱۰۲۱ سرباز مدرک گرفتند

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهارت آموزی به کارکنان وظیفه ارتش در گرگان حول محورهای محیط کار واقعی، کلاسیک و کشاورزی خبر داد.

سرهنگ علی‌اکبر عرب، عصر یک شنبه، ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در گفت‌ و گو با ایسنا به تشریح بخشی از عملکرد قرارگاه مهارت‌ آموزی کارکنان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران «استان گلستان» در بهار و تابستان سال جاری پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون با تلاش‌های مجموعه ۹۱ دوره آموزشی برای کارکنان وظیفه برگزار شد و یک هزار و ۲۱ نفر آموزش‌های لازم را در رشته‌های مختلف دیدند.

وی با بیان اینکه در پادگان «گرگان» در مجموع ۳۷ دوره فنی و حرفه‌ای برگزار شد که ۲۴۳ نفر در این دوره شرکت کرده و مدارک مربوطه را اخذ کردند، ادامه داد: در دوره فنی و حرفه‌ای کلاسیک هشت دوره برای ۱۱۲ نفر، محیط کار واقعی ۲۵ دوره برای ۵۵ نفر و در جهاد کشاورزی چهار دوره برای ۷۶ نفر برگزار شد.

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی ارتش در استان گلستان با اشاره به اینکه در مدت مذکور ۳۵ دوره برای ۲۲۴ نفر در پادگان «نوده خاندوز» برگزار شد، افزود: در کلاسیک سه دوره برای ۴۳ نفر، محیط کار واقعی ۲۸ دوره برای ۹۹ نفر و در جهاد کشاورزی چهار دوره برای ۸۲ نفر برگزار شد.

وی با تأکید بر اینکه دوره‌های فنی و حرفه‌ای قرارگاه در منطقه «شاهرخت» مرز افغانستان هم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این منطقه در مجموع ۱۹ دوره برای ۵۵۴ نفر برگزار شد که استقبال در این منطقه نسبت به پادگان‌های گرگان و نوده خاندوز قابل توجه بود.

سرهنگ عرب اضافه کرد: در دوره کلاسیک ۱۰ دوره برای ۳۳۹ نفر، محیط کار واقعی هفت دوره برای ۹۵ نفر و در جهاد کشاورزی ۲ دوره برای ۱۲۰ نفر برگزار شد.

وی بر لزوم بهره‌بردن از دوران خدمت در مهارت‌آموزی و فکر کردن به اشتغال مورد نیاز استان‌ها و مناطق مختلف تأکید کرد و گفت: در این صورت است که مناطق مختلف کشور بر اساس ظرفیت‌ها توانمند، پویا، شاد و بانشاط می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402061912164
  • خبرنگار : 50039