رئیس جهاددانشگاهی فارس اعلام کرد:

آمادگی جهاددانشگاهی فارس برای گسترش همکاری‌ها با وزارت دفاع

رئیس جهاددانشگاهی فارس اعلام کرد که این نهاد برای همکاری با وزارت دفاع و مجموعه صنایع الکترونیک شیراز در مباحث مختلف پژوهشی، علمی‌، آموزشی و فرهنگی آمادگی کامل دارد.

امیرحسین استقلال، یکشنبه ۱۹ شهریور در دیدار با معاونان صنایع الکترونیک شیراز که در راستای گسترش همکاری‌های بین جهاددانشگاهی و مجموعه وزارت دفاع، انجام شد، گفت: جهاددانشگاهی از ابتدای تأسیس تاکنون همواره به دنبال شناسایی نیازمندی‌ها و تلاش برای رفع آن‌ها به‌منظور ارتقاء علمی کشور بوده است.

او با اشاره به برخی اقدامات اثرگذار جهاددانشگاهی از بدو تاسیس تاکنون، اظهار کرد: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که تقریباً در موضوعی نیست که جهاددانشگاهی دارای فعالیت علمی و پژوهشکده یا پژوهشگاه نباشد و در همین راستا با سایر نهادها هم همکاری‌های خوبی داریم.

استقلال با بیان اینکه جهاددانشگاهی همواره در مباحث فنی و علمی و پژوهشی در عرصه‌های مختلفی نظیر نانو، پزشکی، علوم انسانی و هنر و... فعالیت‌های فاخری انجام داده است، گفت: در سطح  استان آماده گسترش همکاری با مجموعه وزارت دفاع و صنایع الکترونیک شیراز در مسائل پژوهشی، علمی، آموزشی و فرهنگی هستیم.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با یادآوری اینکه این نهاد در ۱۰ شهرستان استان دارای نمایندگی بوده و در آن‌ها آموزش‌های اشتغال‌محور و خدمات فرهنگی ارائه می‌دهد، گفت: این آمادگی وجود دارد تا دوره‌های خاص مدنظر دستگاه‌های مختلف از جمله مجموعه صنایع الکترونیک شیراز را نیز برگزار کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402061912049
  • خبرنگار :