آمادگی ۸۰۰ نیروی امدادی خراسان شمالی برای خدمات‌رسانی به زائران حرم رضوی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از آمادگی ۸۰۰ نیروی امدادی این استان برای خدمات رسانی به زائران حرم رضوی خبر داد.

ابوالفضل محبان در گفت‌ گو با ایسنا اظهار کرد: ۱۵ پایگاه امدادی هلال احمر با حضور بیش از ۸۰۰ نفر نیروی امدادی، در مسیر استقبال از زائران پیاده امام رضا (ع) مستقر شده و به زائران خدمت ارائه می دهند.

وی افزود: همزمان با فرارسیدن ایام دهه آخر ماه صفر و سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع)، جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، مشتاقانه آماده ارائه خدمات به عاشقان و زائران امام رضا(ع) هستند.

محبان افزود: در حیطه خدمات لجستیکی، در مجموع ۱۵ دستگاه آمبولانس، ۱۳ دستگاه خودروی نجات و ۲۳ خودروی کمک‌دار در محور پیاده روی مستقر شدند و همچنین در مسیر پیاده روی جهت ارائه خدمات به زائران، ۱۵ دستگاه چادر برپا شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به اجرای یک پست ویژه طرح در این ایام، ادامه داد: آمبولانس های هلال احمر در مسیر پیاده روی، برای پوشش حوادث احتمالی با چراغ گردان مستقرند.

وی در پایان برای همه زائران و عاشقان امام رضا (ع) آرزوی سلامتی کرد و گفت: تلاش جمعیت هلال احمر همواره با هدف تسکین و کاهش آلام مشتاقان حرم رضوی استوار بوده است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402061610431
  • خبرنگار : 50046