واکنش لئون به نیمکت‌نشینی در مسابقات قهرمانی اروپا

ستاره والیبال لهستان از تفکر سرمربی تیم ملی کشور خود حمایت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پلست لهستان، ویلفردو لئون، ستاره والیبال لهستان درباره ترکیب تیم ملی والیبال لهستان و تغییرات زیاد آن توسط نیکولا گربیچ در مسابقات قهرمانی اروپا گفت: از این موضوع ناراحت نیستم و باید اعتراف کنم که خیلی خوشحالم. بازیکنان باید برای بازی بچرخند و این موضوع عالی است.

او در باره تغییرات زیاد نیکولا گربیچ، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در ترکیب تیم ادامه داد: با این حرکت هیچ بازیکنی خسته نخواهد شد. از سوی دیگر بازیکنان همیشه می‌خواهند کمی بیش‌تر در زمین باشید اما اکنون همه می‌دانند که چه زمانی بازی خواهند کرد و مربی از آن‌ها چه می‌خواهد.

وی درباره مسابقات قهرمانی اروپا گفت: به نظر من تا این‌جا همه چیز خوب است.

به گزارش ایسنا، ویلفردو لئون، ستاره والیبال لهستان در بازی با مقدونیه که با نتیجه ۳ بر صفر به سود لهستان پایان یافت، انتخاب اصلی  سرمربی تیم  نبود و از روی نیکمت بازی را دنبال کرد. تیم ملی والیبال لهستان که در گروه سوم مسابقات قهرمانی اروپا قرار دارد با ۳ برد پیاپی در صدر این گروه ایستاده است. تیم هلند هم که در این گروه قرار گرفته است با ۳ برد و یک شکست در رده دوم قرار دارد.

ایتالیا در گروه اول با چهار برد پیاپی، اسلوونی در گروه دوم با چهار برد پیاپی و فرانسه در گروه چهارم با ۳ برد و یک شکست، صدرنشین مسابقات قهرمانی اروپا در گروه‌های خود هستند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402061409071
  • خبرنگار : 71638