توصیه اداره کل استاندارد خوزستان به زائران اربعین

اداره کل استاندارد خوزستان با صدور اطلاعیه ای از رسیدگی به شکایات زوار در حوزه کالای غیراستاندارد و عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت مایع خبرداد.

در این اطلاعیه که از سوی اداره کل استاندارد خوزستان صادر شده نسبت به رسیدگی به شکایات زوار در حوزه کالای غیراستاندارد و عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت مایع تاکید شده است.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه اداره کل استاندارد خوزستان آمده است: "در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و خدمات‌دهی و خدمات‌رسانی بهینه و رضایت‌مندی خیل عظیم زائرین کربلای معلی که استان خوزستان را جهت عزیمت به کربلا انتخاب کرده‌اند به اطلاع تمامی زائرین و شرکت کنندگان در کنگره عظیم اربعین حسینی می‌رساند: اداره کل استاندارد خوزستان به منظور پاسخگویی سریع به شکایات، زوار عزیز در صورت مشاهده هر نوع کالا و مواد غذایی غیراستاندارد و نیز در صورت مشاهده عدم صحت عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت مایع موارد مربوطه را به این اداره کل اطلاع‌رسانی نمایید تا در اسرع وقت پیگیری شود.

راه‌های ثبت شکایات:

سامانه نظارت بر اجرای استاندارد isom.inso.gov.ir

سامانه انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات  iranfoia.ir

سامانه سجام (سامانه جامع ارتباط مردمی(  sajam.scpd.ir

سامانه رسیدگی به شکایات سازمان inso.gov.ir

سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی  www.۱۳۶.ir

سامانه پیامکی استعلام اصالت پروانه استاندارد : ۱۰۰۰۱۵۱۷

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402061308773
  • خبرنگار :