معاون بهداشت انتظامی خراسان جنوبی خبر داد:

آخرین وضعیت مامور پلیس آسیب دیده در عملیات برخورد با خودروی شوتی

معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مامور پلیس آسیب دیده در عملیات برخورد با خودروی شوتی هنوز در کما به سر می‌برد.

داریوش رضایی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت پلیس آسیب دیده در برخورد با خودروی شوتی، گفت: این مامور پلیس اکنون با ضریب هوشی ۷ در کما و بیهوشی به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه تلاش تیم پزشکی برای بهبود وضعیت این فرد ادامه دارد، افزود: این مامور پلیس در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد و وضعیت جسمی وی بدون تغییر نسبت به روزهای قبل بوده و هرگونه تغییر در حالات وی به اطلاع مردم خواهد رسید.

هشتم شهریورماه بود که شخصی با خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در پلیس راه شهرستان سربیشه مامور پلیس را زیر گرفت و به سیستان و بلوچستان متواری شد. این مامور پلیس در اثر این سانحه به ‌شدت مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان بیرجند منتقل شد.

ماموران پلیس پس از تلاش فراوان و انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی دقیق، متهم متواری شده را که سابقه حمل و نگهداری مواد مخدر داشته به همراه شش نفر همدستش که قصد داشتند وی را به زادگاهش؛ استان خراسان رضوی فراری دهند دستگیر کردند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402061308353
  • خبرنگار :