در ۲۴ ساعت گذشته؛

تصادف در جاده‌های زنجان ۱۹ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته سه تصادف در جاده‌های استان زنجان منجر به فوت ۱ نفر و مصدومیت ۱۹ نفر شد.

حکمت‌اله هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ۳ حادثه رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: با دریافت گزارش یک حادثه رانندگی در لاین شمالی کیلومتر ۷۰ آزادراه زنجان-قزوین بلافاصله ۲ تیم‌عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند. 

وی افزود: در این تصادف با برخورد یک دستگاه خودروی ام‌وی‌ام، پراید و پژو ۲۰۶ هشت نفر از سرنشینان مصدوم و راهی بیمارستان شدند.  

هاشمی با اشاره به وقوع تصادف دیگری در کیلومتر ۱۹ جاده خدابنده به ابهر، تصریح کرد: در نتیجه برخورد خودروی تیبا با پژو ۴۰۵، هشت نفر مصدوم و یک نفر فوت کرد. برای امدادرسانی به این حادثه‌دیدگان ۲ تیم‌عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دو تپه اعزام و اقدام به رهاسازی سه نفر از سرنشینان محبوس در خودروها کردند. 

 این مسئول با بیان اینکه یک حادثه دیگر رانندگی در کیلومتر ۶۵ آزادراه زنجان-قزوین رخ داد، خاطرنشان کرد: این تصادف با برخورد نیسان با پراید رقم‌خورد که این سانحه سه مصدوم برجای گذاشت و امدادگران اقدام به انجام کمک‌های اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402061207878
  • خبرنگار : 50513